péntek, szeptember 28

asszem jól vagyok

facebook-on kioktattam Mus unokaöccsét (9 éves ha jól rémlik) mert panaszkodott, hogy unatkozik. én persze rögtön mondtam, hogy tanuljon a facebook helyett, mire persze jött az, hogy van ezerszer jobb dolog is a tanulásnál.
nagy bölcsen válaszoltam, hogy de kevés hasznosabb.

majd közölte, hogy péntek van.

ez nem csak azért ciki, mert nyilván nincs gyerek aki péntek délután tanulni kezd, de azért is, mert én nagyjából fél éve képtelen vagyok követni a naptárat...

és persze (mint mindig) van más is, de most nincs kedvem itt dühöngeni.

Kutyát akarok, meg Hódot, meg Mucit, Cucut, ALEHet (jesszus de rég láttam!), Létrást, Szöszit, Humorost, Hisztist, Oldalbordát, Csillagot, Fogszabályzóst, Hülyegyereket... csak el legyen terelve a figyelmem.
((egyébként milyen jóindulatú nevekkel illetem a barátaimat...))

_____________________________________

és a tegnapi nap margójára:
isteni volt a Parkban a Punnany, volt egy csápoló plüssnyúl is, ami instant alkalmat adott arra, hogy Cukor jól kiröhögjön, majd az is csak tetőzte a dolgokat, hogy utána nálam aludt, ahol még szembetalálkozott néhány tapsifülessel. :))))) Jó volt már nagyon látni, és a koncert is hihetetlen király volt! :)

Nincsenek megjegyzések: