vasárnap, szeptember 9

téliálom

Létrás is, és Céz is jelezte már, hogy 3 hete semmit se csinálok, csak alszom, és valóban.
az éttermi munka után mondjuk kellett két hét, hogy visszaálljon a bioritmusom, mert az első két hétben csak nappal aludtam, éjjel pörögtem, most viszont álomkór van, és éjjel-nappal alszom tulajdonképpen.
nem jó ez így, főleg azért, mert haszontalannak érzem magam.
ma már arra is unszolni kellett magam, hogy kimozduljak a napfényre, elkísértem Létrást nézelődni a Corvinba, vettünk ezt-azt, de a lényeg az volt, hogy legalább elhagytam a házat és még alkoholt se fogyasztottam.

mostanában tényleg csak akkor látok embert, ha átjön. persze ez erős túlzás, de az biztos, hogy 3naponta szervezek bármi programot, amire 3 napig gyűjtöm az energiám...

és most este 11 előtt lefekszem aludni. 

na, erről beszélek.

Nincsenek megjegyzések: