szombat, január 7

(két)heti szeretem

♥ sokat barátnőzni ♥ munkatársakkal lelkizni, és hasznos tanácsokat adni ♥ felajánlani egy rúdtáncot valakinek, csak hogy egy kicsit mosolyogjon ♥ másfél órás labdás csapatjátékkal indított munkanap ♥ majd 3 napig tartó izomláz ♥ Droid, az új telefonom Cézétől ♥ felismerni valakin a saját parfümöm ♥ főzni és ráébredni századszorra is, hogy milyen jó ♥ facebook kommentként blogbejegyzést írni :D ♥ váratlanul SMS-t kapni (mégha csak a Vodafone-tól is ♥ apukámmal beszélgetni ♥ X-men maratont tartani ♥ elaludni a filmeken ♥ átaludni/átfetrengeni az egész napot ♥ fincsi forraltbor pofátlanul olcsón (Gong Café 2,  90.-/dl) ♥ Gtalkon csevegni Cézével utazás közben ♥ süt a nap!!! napelemes vagyok 


és akkor most az érem túloldala.
ezzel együtt még 2 hét van a szorgalmi időszakig, és nem csináltam semmit a szünet alatt, ami hasznos lenne. ezen a héten már nyelvtanfolyamom is lesz, és sok a házim nagyon. áprilisig le kell adnom a szakdolgozatom, és itt volt rá az alkalom hogy elkezdjem, de egyáltalán nem foglalkoztam vele. márciusra lehet hogy kilátásban van egy költözés is, de nincs kapacitásom foglalkozni most vele.

sőt, semmivel sincs kedvem foglalkozni, csak Cézével mondjuk, de őt meg szerinte folyton megbántom.

tehát valamit rosszul csinálok, csak még nem jöttem rá, hogy mit.

Nincsenek megjegyzések: