hétfő, december 1

nagyon speciális

na, hát lobbizok egy ideje egy új pozícióra a cégnél. az már önmagában is vicces volt, hogy ezzel párhuzamosan megtudtam, hogy az új pozícióhoz dukáló új főnökök is lobbiznak értem. de ott áll a dolog, hogy januárban lesz esedékes, de ezt nem hivatalosan tudom, de beszélni fognak velem a pontosítás jegyében.
aztán ma meg szembejött az egyik marketinges srác a folyosón, és megkért, hogy engedjem meg, hogy gratuláljon, majd jól megrázta a kezem, mire én röhögve annyit tudtam mondani, hogy nagyon kedves, és akitől ő tudja, annak üzenem, hogy szólhatna már nekem is.
hát így foglalja le a figyelmem inkább a munka, mint az egyetem :D gyakorlatilag várom, hogy történjen valami, hogy kinevezzenek, és tök izgi ez a várakozás, csak nem akarom beleélni se magam. bár minden jel arra mutat, hogy igencsak bele kéne :D

minden esetre, ugrálni örömömben már csak akkor fogok, ha végre elmondhatom mindenkinek, és nem kell titokban tartani, mert végre már hivatalosan is speciális munkatárs leszek ;) can't wait!

Nincsenek megjegyzések: