csütörtök, február 12

jrspclst



:)))))))))

már megszoktam a kérdést, hogy miafaszomatcsinálok, szóval most igyekszem magolni a szerződésmódosításomból a feladatkör részt (kattintásra nő) :

annyit hozzátennék, hogy aljas, és nem is csak vagyonbiztosítás oldalon vagyok, sőt, elsődlegesen életen, de dupla munkaszerződés esetén ez most mindegy is. 

Az első pár napot a berendezkedésem, és az új asztalom ismételt otthonossá tétele töltötte ki leginkább, erről is hoztam egy részletet :D az unikornis a legfontosabb a kis szívemnek. (paintben készült, majd ki lett szedve belőle az összes szín, és nyomtatás után szinesceruza varázsolta ilyenre.


A közeg zseniális. képzelni sem lehetne jobbat. Az szerintem mindent elmond, hogy nekem olyan elborult humorom van, hogy az unikornison (illetve, a méretei miatt pónikornis) lovagló nyuszin sírva röhögtem, ameddig bírtam - és velem együtt a másik 6 nyomika is ilyen humort kapott a sorstól, így a hét beszólása: A Reál Madrid is csomót keresett Kaka-n mikor eladta!

szóval, boldogság, büszkeség!

Nincsenek megjegyzések: