szombat, december 3

szív a kézben, vágy a szívben, zár a vágyban, árapály van

megírtam Qwasnak a biográfiát amit egy-két hete ígérgetek már neki.
nem egyszerű dolog, de büszke vagyok magamra, még fényeztem is, meg idéztem is (magamtól) meg pontosan utána néztem mindennek, szóval nagyon profin oldottam meg a feladatot.

és aki még nincs tisztában azzal, miért is nehéz Qwas zenéjéről bármit is írni, az hallgassa meg ezt a két számot:
(najó, csak hallgassatok meg 1-1 sort mindkettőből, légyszi!)
((tudom, tudom, mi ez, úristen, idegtépő, beteg (((ezigaz))), de én szeretem :$))

Az alsó évekkel ezelőtti, a felső klip pedig friss. ha a zenét nem bírod végighallgatni, akkor legalább lenémítva nézd meg, mert Róth Eszti alakítja Q szerelmét, és hát ő olyan szép, és olyan cukik!!! :P


Nincsenek megjegyzések: