szombat, december 3

heti szeretem

szóval, amiknek nagyon tudtam örülni az elmúlt bő egy héten, a teljesség igénye nélkül:



♥ új farmer! ♥ (mellékes, hogy a második nap kiszakítottam a farzsebét egy szöggel... de nem vészes...)
♥ Sztit újra szalagavatózni láttam, ahol gyönyörű díszlovagló cuccban volt! hófehér gatya, kesztyű, lovaglóblézer, lovaglócsizma... ♥
♥ voltam végre Gödöllőn. ott lakom mellette gyakorlatilag, de sosem voltam még. most is csak 200 métert
láttam belőle, de jó volt ♥
♥ leadni a szakdolgozat témavázlatot, és álmodozni arról, hogy egyszer majd el is kezdem megírni ♥
♥ együtt vonatozni Andival, akivel régóta nem találkoztam ♥
♥ elintézni a kötelező körök ...felét... :D ♥
♥ fizetés előtt 9 nappal még az előző fizetésemből van 12-13 ezer! ilyen se volt még... ♥
♥ karácsonyi húzás a csopában, olyat húztam, akinek örülök ♥
♥ karácsonyi ötletelések ♥
♥ csajozós tanácsokat osztogatni úgy, mintha értenék hozzá ♥
♥ Cézét minden egyes nap szorosan megölelni ♥
♥ vágyni a karácsonyi ajándékokra ♥
♥ kicsit úgy szórni a pénzt, mintha megtehetném ♥
♥ várni az e-bay rendeléseket ♥
♥ mikor Cézé meghív valamire inni ♥
♥ egész nap egyhelyben feküdni, mégha csak azért, mert úgy érzem meghalok, akkor is, jó ♥
♥ elsőnek nyitni egy új munkatárs felé, aki kérdésekkel halmoz el ♥
♥ együtt ebédelni egy másik új munkatárssal, és benne pozitívan csalódni ♥
♥ csajos dolgokról pusmogni a suliban, munkahelyen ♥
♥ úgy sikerül felöltözni, hogy egyáltalán nem fázom, és még az esernyőm is felavathattam amit 2 hónapja vettem, az esőben ♥

Nincsenek megjegyzések: