kedd, június 18

1 év


1 éve lakunk együtt a Létrással :) Na jó, hazudok, talán 1 hete volt az évfordulónk :)
amit ezzel kapcsolatban leszögezhetünk, hogy imádok itt élni, ahol, és azzal, akivel. keresve sem találhattam volna jobbat lakásból vagy lakótársból mikor 1 éve betoppantam az ajtón.
legelőször a Belfeszt után, hajnal 2 körül, amin végül túl sokáig maradtunk a Fizikussal meg a Kócossal, így én a Létrásnál kötöttem ki aki egy sörrel és egy pálinkával várt az ajtóban.
azóta is mindig ilyen jó érzés hazajönni.

ma reggel pedig valami kapcsán átszaladt a fejemen egy mondat, hogy hm, ezt egy éve elképzelhetetlennek tartottam. és mint a lavina, hozta maga után a többi mondatot.


  • Egy éve elképzelhetetlennek tartottam, hogy 1 év múlva Cézével leszek együtt. 
  • Egy éve elképzelhetetlennek tartottam, de nagyon reméltem, hogy lesz egy kis spórolt pénzem.
  • Egy éve elképzelhetetlennek tartottam, hogy CC-s legyek.
  • Egy évvel ezelőtt nem igazán láttam rá esélyt, hogy el tudom kezdeni az egyetemet, és nagyon nehéz volt rábeszélni magamat később.
  • Egy éve nem gondoltam volna, hogy egy év alatt sem veszek majd magamnak saját biciklit :(
  • Egy éve nem gondoltam volna, hogy ugyanazok az emberek fognak 1 év múlva is felzaklatni, felidegesíteni.
  • Egy éve elképzelhetetlennek tartottam, hogy a főiskolai tanárommal sok nyári napot töltünk versírással.
  • Egy éve nem gondoltam volna, hogy 3 kilót fogok hízni!!!
  • Egy éve elképzelhetetlennek tartottam, hogy a magyar szak tele van rossz helyesírású hallgatóval.
  • Egy éve elképzelhetetlennek tartottam egy átlagos egyetemi napot anélkül hogy rajtam sál lenne.
  • Egy éve elképzelhetetlennek tartottam, hogy egyszer kiderül rólam, hogy 15 éves korom óta hipszter vagyok.
  • és valószínűleg azt is elképzelhetetlennek láttam, hogy holnap erre a számra mekkorát fogok bulizni a Parkban:



meg erre, de ezt már 1 éve is nagyon nagyon biztosra tudtam:

Nincsenek megjegyzések: