csütörtök, április 2

Boldog szülinap :)))))) + munkaösszefoglaló

Először akkor a kötelesség... :) Mesélek a speciális csoportról :P
Eltelt 2 hónap, csak úgy hipphopp :) Már vannak saját projectjeim (számszerint 4, egyelőre, de ez éves szinten nő, mert egész évre be kell tervezni, de még nincs mindegyik meg), ezek elég nagyszabásúak, az egyikre önmagában nagyjából 3 hónapot határoztunk meg, de szép fokozatosan haladok előre, már van, amihez szakterületi igényt írtam (egy fejlesztéshez), meg megszüntettünk nekem hála bizonyos csekkfajtákat, új folyamatokat találok ki, most épp egy új szoftvert akarok bevezettetni... igazából nagyon sokat lehet kattogni a témán, sokkal többet gondolkozom a munkán házon kívül is (sajnos, bár érdekel maga az, amit csinálok).
A közeg baráti. vagy családias, inkább úgy mondom. Nyilván nem tud mindenki mindenkiről mindent (heten vagyunk, mint a gonoszak), de általánosságban szeretjük egymást, törődünk a másikkal, időt töltünk együtt. Néha kicsit furcsa ez, mert alapjáraton kis humorgombóc mindenki, a nyugdíjas hölgy korú volt csoportvezető is (gyakorlatilag nekem adja át minden tudását), a friss fiatal és üde ( :D ) csoportvezető úriember is, amiből persze sok poénforrás van, de mivel lazán kezeljük egymást mindannyian, ma például egyszer csak azt mondtam a főnökömnek, hogy "Te kis köcsög"... mert hát beszólt a fülbevalómra, hogy az nem a kabátgomb? aztán persze éreztem, hogy túl laza vagyok, de röhögött, hogy majd szépen visszakapom ezt... nyilván nem munkaköri előnyét kihasználva, de mondjuk gonoszan és előre megfontoltan nem tölt nekem vizet a vízforralóba...
Szóval, barátias, és nagyon szórakoztató a légkör. :)
A felelősség nagy, a munka komoly és érdekes.
És rájöttem, hogy a munkatársaim elég hamar kiismertek. Egyrészt, ma a főni azt mondta "nyulambulam" (anyám után szabadon), egy kolléga meg két napja ráérzett, hogy Juccnak hívjon, ami azért vicces, mert a legjobb barátaim hívnak csak így általában, és ráadásul még vele vagyunk a legkevésbé egy hullámhosszon :) És ugyanolyan menők, mint én, mert ezt kaptam tőlük szülinapomra:
Ironman nyuszi. Ilyen egyszerű :D

Olyan aranyosak, nagyon jól esett, hogy tényleg erőt, energiát, időt és munkát fektettek az ajándékomba, nem csak összedobtak egy bonbonra :) Cserébe valszeg a szomszéd irodaháznak is adtam pár jó pillanatot, mert a nagy meglepettségemben csak a mosdó eléterébe berontva, az ablak előtt kaptam át a felsőm, mert rögtön látni akarták rajtam :D

A szülinapom maga is csudálatosan telt, mindenki olyan tündérbogárka! Itt is kösziköszi mindenkinek, aki gondolt rám <3 !!!
Balázs előtte dolgozott, reggel arra keltem, hogy a világ legaranyosabb izéjét (koalanyuszi *_*) tolta az arcomba :$ kaptam soksok mindent, többek között egy új orchideát, ami borzasztóan különleges (például azért mert talajmenti, és nem léggyökeres), nagyon ritka is, imádkozom az életéért hogy olyan szépen tudjam nevelgetni, mint a tavaly kapott midi orchideát ami most decemberben is olyan szépen elkezdett virágozni, és most is ragyog még persze *_* Kaptam fincsi parfümöt is, meg egy-két apróságot, jegyeket az állatkertbe (a koalákat megbámulni *____*), Musitól körömlakkokat, körömnyomdát (ezt így nem szoktam posztolni, de egy jó ideje nagyon rá vagyok állva, egész durva körmeim szoktak lenni, most erről a nyomdáról a jobb felső 3d feelinges hullámminta megy.. :D), meg egy felsőt, sőt anyutól is egy gyönyörű rózsa mellé egy szép csinos inget :) Szóval tényleg mindenki igyekezett örömet szerezni, és sikerült is! :))) Holnap meg tolunk egy gruppenszülinapot bátyámékkal, mert egyik ma tölti a 32-t, a másik pedig holnap a 28-at :) Vének!

Nincsenek megjegyzések: