szerda, március 11

Csak Mi

Van, aki szerint a 'Mi' kifejezés önmagában is az egyén megszűnését jelenti. Szerintem én ugyanúgy lehetek ÉN, hogy közben Balázzsal Mi vagyunk :)
Balázs az első akit a blogomon az igazi nevén hívok, nem sokáig tartott a Létrás dolog. Vagyis, amíg össze nem jöttünk :)

Sokat gondolkoztam rajta, hogyan lehetne röviden összefoglalni, hogy mi a szerelem.. Nem tudom, hogy mással is előfordult-e már ilyen, mert baráti beszámolókból nincs tapasztalatom, könyvben is csak egyszer olvastam, de nekem ez az az érzés, amikor CSAK MI vagyunk. Mármint, az egész világon, és nincs senki és semmi más :) Remélem sokak tapasztalták már ezt.

Néha nagyon rám tud telepedni ez az érzés, hogy csak akkor jó minden, ha egymást öleljük... :)

...

ééés, most eszembe jutott egy mondat, egy idézet a Lovagregény c. filmből. 20 percig próbáltam kigooglezni, és végül a saját előző blogomon találtam csak meg 2008ból. :)


a gondolata is fáj annak, hogy 1 hónapja nem láttam
az új hold is felkelt, de ön sehol
napkelték, napnyugták meleg fényében az ön arcát kutatom
a szívem apró darabokra hullt, hogy darabkái a tű fokán is könnyedén átférnek
hiányzik, mint nap a bimbózó virágnak, a fagyos tél markában
szépségének fénye nem ragyoghat be, s így szívem keménnyé dermed a hideg tél hideg sötétjében
a remény szerelmünk éltetője, a remény ad erőt, hogy a nappalokat és az éjszakákat elviseljem
reménykedve várom a napot mikor ismét angyali szemébe nézhetek
a szívem az öné, örökkön örökké imádni fogom magát...


Ha kérhetnék bármit, azt kívánnám, állítsa meg a Holdat.. állítsa meg a Holdat, hogy ez az éjszaka örökké tartson...

Nincsenek megjegyzések: