vasárnap, március 1

babyboom

Leszögezném: NEM. :D
Most épp Ildi állt be a babaváró sorba :))))))) és biztos szuper szülők lesznek Zsoltival, nagyon örülök nekik, mert az esküvőjük óta lebegett a dolog a levegőben :)

Ezzel biztos nem vagyok egyedül, legalábbis remélem, de mostanság már néha elkap az érzés, hogy jó lenne egy baba :) persze ott még nem tartok, hogy mostazonnal, de már legalább eljutottam odáig, hogy egyszer, valamikor, nemsokára (5 éven belül) de jó lenne, ha Balázs és az én DNS kavalkádom tipegne körbe minket :)

Ehhez már nem is kell olyan borzasztó sok minden (dehogynem):
eljegyzés (a 2 nemhivatalos lánykérés után)
házasság (a 2 nemhivatalos esküvő után)
diploma (((( Ó remélem azért nem ebben a sorrendben!!!!! ))))
kicsivel nagyobb anyagi javak (igazából sose lesz elég)
és Balázs, aki remélhetőleg szintén ezt szeretné ^_^

Imádom, hogy Balázs öltönyben dolgozik, mert tuti mindenki bukik az 'egyenruhás' pasikra, na hát én nagyon :D szerencsére heti több alkalommal van lehetőségem jól végigmérni, amikor készülődik, és már nem egyszer szórakoztattam magam azzal, hogy az esküvői indulót dúdolgattam, tááá tátárááá tááá tátáárááá :D mit tegyek, az öltönyös pasimról az esküvőnk ugrik be.. :D neki még ezt nem mertem megmondani :D

Persze hozzátartozik a történethez, hogy nincs szükségem, késztetésem arra, hogy siessünk a dolgokkal. Ha 10 év múlva vesz el, akkor is én leszek a legboldogabb a világon :) csak néha nagyon megérinti a lelkem a kis talpak, mancsok... :)

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Hmmm, velem kezdeni egy bejegyzést... Megtisztelő. :)