kedd, március 10

5 év után

Múltkor azon gondolkoztam, hogy vajon reális átlagban mennyi idő után és milyen mértékben felejti el egyik ember a másikat? Nem a hiányra gondolok, hanem mikor már teljesen érdektelen is a másik.
Ez a Kölyök/E.T ujjú kapcsán jutott eszembe, akivel az elmúlt 5 évben kb 3x beszéltünk, kb 2x futottunk össze és akkor is véletlen. Most meg elhívott a baráti szülinapi bulijába. Oké, még vagy 50 embert, plusz búcsúbuli is mert külföldre költözik. De akkor is. Meghívott, gondolt rám. Jó érzés, mert én is kedvesen gondolok rá, már ha eszembejut. Én nem hívnám meg az én búcsúszülinapi bulimra, de tudom, hogy mindig így fogunk egymásra gondolni. Aztán egyszer már biztos nem gondolunk soha többet a másikra.

Ma pedig rámírt facebookon egy olyan srác, akit ismerek úgy 14 éve, 6 éve jártunk is, majd elég viharosan szakítottunk. Utána egy darabig nem beszéltünk, majd hirtelen elkezdtünk facebookon beszélgetni, majd egyszercsak teljesen eltűnt. Kb 5 éve. Azóta nem válaszolt, az ismerősei közül is törölt (30 közös ismerősünket nem).
És ma rámírt, 5 év után, hogy töröljem le az előző blogom 3 bejegyzéséből a nevét mert 3 helyen a teljes nevén szerepel és kihozza a google (az első 3 találatban, haha :D). A posztok hol kortárs költővé emelik, hol a nyálas szerelmes, hol a bunkótajparaszt szintjén. 3 bejegyzés, és tök igaz mindhárom 2009-ből :D érdemben nem beszéltünk 6 éve, de elvileg nagyon bírt, most meg lerendezte egy pipával a checklist-en. Tényleg le kellett volna cserélnem a nevét ahelyett, hogy kijavítottam A.R-re.

(a kép "eredeti méret". nem tudom, kinek mekkora a monitor/kijelző, de a telefonom tényleg ekkora :D mint egy tégla. de tényleg, akkora mint az arcom :D)

Ápdét:
A fenn említett fiatalemberrel folytatott beszélgetést feljebb görgettem egy centivel, és igazából úgy lett vége a beszélgetésnek 2011. január 29-én, hogy sörözni mentünk volna aznap este, úgy volt írok ha végeztem a munkában, de sokáig dolgoztam, ő megírta hogy legalább mondjam le, mire én írtam hogy most végeztem és nem mondtam le semmit, 9 nyugati??? 
Erre már nem válaszolt. Szóval 4 év. Tökmindegy. Annyit mondhatott volna, hogy bazdmeg, vagy valami.


Nincsenek megjegyzések: