hétfő, február 18

Kétéltű nyulak

Pontos időpontot akartam írni, hogy mióta is élünk kétéltű nyúl módjára a Házinyúllal, és meglepődve látom, hogy megint furcsán telik az idő.. van, amikor 24 óra nem 24, és egy hét sem 7 napból áll... Érzetre egy hónap, de a józan eszem azt diktálta, hogy csak 3 hét, mindeközben a valóság az, hogy 2 hete költözött el otthonról a Házinyúl. :) A többség meglepődésére, nem hozzám költözött (mondjuk az lenne a legkevésbé logikus, mert csaknem harmad annyi a lakhatása a bátyja lakásában, mint amit én az albérletre költök :D) és én sem költöztem oda egyelőre.
Azért egyelőre, mert nagyjából hónapok óta tervezzük, hogy összeköltözzünk :) Viszont ragaszkodtam hozzá, hogy először tapasztalja meg, milyen az, ha teljesen egyedül van.
Édes bogár, elmondása szerint egyelőre nagyon rossz, és nagyon jó ha ott vagyok :) De azért rengeteg előnyét élvezni a különélésnek :)

Tényleg nagyon édes, érzem hogy imádja ha ott vagyok, hogy fontos neki, hogy jól érezzem magam ott. Hogy egyetlen pillanatra sem érezteti, hogy nála, övé, stb., kifejezetten foglalkozik vele, hogy az első perctől kezdve közös otthonunkként gondoljak a lakásra :) Közösen választottunk étkező garnitúrát, és a berendezést is teljesen a közös ízlésünk befolyásolja. Imádom, hogy másoknak úgy hivatkozik a lakásra, hogy Nálunk :)))) Persze sokat vagyok ott, de a saját lakásom is ki kell használni ha már egy fél vagyont költök rá :D Ettől függetlenül már most alig várom, hogy tényleg hivatalosan is együtt éljünk majd ott :$ de még elég korai, ha azt nézzük hogy 2 hete lakik egyedül... minden esetre, majd megyek, ha már naggyon nagyon szeretné :P Lehet csajos picsogás, de fontosnak tűnik, hogy hiába beszél már most a közös lakásunkról, majd akkor költözöm, ha megkér rá :) 

Addig meg élvezem, hogy immáron két lakást boríthatok be növényekkel :P Már 35 körül járunk... :D

Nincsenek megjegyzések: