szombat, április 20

Negyedéve füstmentes - felhúzva a nyúlcipő

Több, mint három hónapja nem gyújtottam rá :) ez továbbra is hihetetlen és nehezen felfogható.
Hogy könnyebben feldolgozzam (és a fogamzásgátló és az elvonási tünetek miatti plusz súlyt ledolgozzam) ahogy jobb lett az idő, elkezdtünk mozogni a Házinyúllal közösen :)
Együtt futunk, ami nagyon motiváló mert ő is nagyon utálja, meg én is, mégis hatalmas sikerélmény :) Már nem kapok köhögő rohamot, és utána se halok bele a cigi utáni sóvárgásba. Általában interval edzéseket csinálunk (futás-gyaloglás váltogatva) de legutóbb annyira ideges voltam és szomorú, hogy gondoltam kihajtom magam, és amíg Nyuszi futja az intervalt addig én megállás nélkül futottam. Közel sem egy maraton, 20 percet futottam egyben, megállás nélkül, 2,5 km, de szerintem ennyit egyszerre utoljára tizenöt éve futottam. Ráadásul jól esett, kaptam levegőt, es úgy éreztem, hogy tudnék még futni :) Hatalmas sikerélmény ez, már ahhoz képest is, hogy tavaly 10-15 perceket már futottam, de akkor utána nagyon a halálomon voltam :)

Elindult végre a szezon ezért újra járunk Nyuszival meg egy tucat kollégánkkal céges focizni is B-) persze én vagyok az egyetlen lány, ami kicsit sem zavar, ellenben azzal, hogy a VASAS öltözői függöny nélküliek, és egyik oldalt a focipályákra, másik oldalt a birkózó teremre néznek az ablakok :D így praktikusabb még a cégnél átöltöznöm. Viszont a focit is sokkal jobban bírom cigi nélkül :) mondjuk lehetnék aktívabb, legutóbb 7 km körül futottam másfél óra alatt.

Vilcsivel meg fallabdáztunk is a héten, ami iszonyatosan szuper és mókás, és hihetetlenül fárasztó :D Fogyás szempontjából mondjuk ez nem releváns mert utána befaltunk egy rakás kaját a burger kingben, aztán megittunk három sört :D 
Minden esetre március óta sokkal aktívabbak vagyunk, mint előtte, es cigi nélkül ez sokkal könnyebb és élvezhetőbb :D

Nincsenek megjegyzések: