szombat, szeptember 12

közel egy év szummázva (új családtagok, Karácsony, karantén..)

 Magam is meglepődtem, hogy október végén írtam utoljára, pedig gyakran eszembe jut, hogy ó, ezt most ki kéne írni magamból... talán sikerül rávenni magam újra meg újra. 

(annak, hogy nem írtam, nagyrészt oka szerintem, hogy mióta összeköltöztünk (tavaly tavasz :D) azóta a laptopom gyakorlatilag nem volt bekapcsolva - minden más kütyüvel jól el vagyunk látva, és tudom hogy telefonon is lehet blogolni, de általában ha el is kezdtem, elvonta valami a figyelmem és nem lett belőle semmi. Szóval vicces, de a legkézenfekvőbb ok, amiért nincs blogolás, az ez. Ma elővettem Notie-t, hogy megnézzük, működik-e még :D)

2019. december 1-jén magunkhoz vettük Szimbát, aki a becslések szerint október közepén született igazi kőbányai társasházi utcamacska. Szimbi a világ leggyönyörűbb, legönfejűbb kisoroszlánja. Nagyon okos, és pimasz, szabályosan visszadumál és toporzékol ha valamit akar de mi nem hagyjuk neki. Fogok még róla biztos írni külön <3

Tavaly decemberben megvolt a 2. közös Karácsonyunk Nyunyuval <3 jó kis vendéglátást csaptunk, szerintem a tavalyi év legjobb ötlete volt, hogy ne mi menjünk mindenhova, hanem hozzánk jöjjenek karácsonyozni. Mérlegeltem, mert hátránya is akad (ha te vagy vendég, akármikor hazamehetsz, és takarítanod se neked kell, meg főzni se) viszont az utazás nagyon sok időt vett volna el, vidékre is kellett volna mennünk, meg akit tudtunk, egyszerre összecsődítettünk :) Így átjöttek Musiék Cucuval meg Mimivel, Minyókát nem zavarta Szimbi, viszont a legtöbb cica játékról kiderült hogy a másfél éveseknek is ideális :D
Átjöttek Zé, Zsani, Lilike, Apu és Marcsi is, őket karácsonyi estebéddel vártuk :) Gabival már nem fértünk volna el, így Gabihoz végül én ugrottam át ebédre, de nagyon szuper volt, hogy az egész karácsonyi időszak alatt ennyi jövésmenés volt csak. A szentestét Gábor anyukájánál töltöttük ismét Árpival és Mariancival, de ő közel lakik így nem kellett messze menni :) 

Szilveszterre is minimálra vettük magunkat, társasjátékoztunk Timcsivel és Norbival, szintén nálunk, nagyon szuper volt <3

Megszületett az unokahúgom után az unokaöcsém is, így Lili már nagytestvér, Zolika pedig tiszta apja az alapján amit eddig láttunk belőle :) 

2020. március 12. óta itthon vagyunk home office-ban a koronavírus miatt, de erről is biztos hogy írok majd egy külön posztot. Tavasszal vettünk bicikliket (nekem újat, Foxi parkol, persze nem adtam el, és Gábornak is megvettük az áhított gépet) azóta szerencsére sokat is biciklizünk a környéken, sőt, nyáron a Velencei-tavat is körbe tekertük, és ennyi is volt a nyaralásunk :) Nem panaszként írom, a vírushelyzet miatt nem is akartunk többet ennél, de erről majd tényleg írok külön :)


Nincsenek megjegyzések: