péntek, szeptember 9

2020. november - 2022. szeptember

 Haha, a cím elég mókás... és szomorú, ennyire kikopott belőlem az írás?

Jelenleg rosszul vagyok, ezt szeretném leszögezni, de ahhoz, hogy el tudjam mesélni mi történik manapság, úgy érzem muszáj kicsit írni az elmúlt évekről is. Hozzáteszem, most nem ezek miatt vagyok rosszul! :) Alapvetően egész jól megy a sorunk :)


2021-ben tavasszal szólt Nyunyu bátyja, hogy ki kéne költöznünk a lakásból amit tőle béreltünk - Akkor azt beszéltük meg, hogy nagyon szeretnénk 1 éven belül kb valami közös otthont venni a bankkal, ezért már nem akartunk 1 éves bérleti szerződést kötni egy új lakásra, így végül 2021 június-július magasságában átköltöztünk Kati nénihez - szóval vissza Nyunyu gyerekszobájába. Ez nagyon nagyon sok szempontból előnyös és kényelmes nekünk, szerintem neki is :) Hálás vagyok hogy ilyen jól kijövünk még az apró nehézségekkel együtt is. Talán egyszer írok erről részletesebben is.

2021. december 17-én Nyunyu megkérte a kezem *________* mivel nagy eskövőt nem akartunk sose (egészpontosan Ő esküvőt se sose, én meg nagyot nem akartam sose) ezért nem kellett világraszóló lagzit csapni, és mivel nekem nagy vágyam volt még 30 évesen férjhez menni, ezért 2022. március 19-én összeházasodtunk! :))) Szóval mivel végre a Férjemnek nevezhetem, ezért innentől így is fogom <3 Talán a lánykérésről és az esküvőről is mesélek majd részletesebben :)))

2022. tavasz végén visszatértünk tartósan az irodába, heti 3 nap be kell járni. A tavasz-nyár időszak káosz anarchia, ezért is találtam magam ismét klaviatúra előtt, mert megpróbálom valahogy írásban feldolgozni, mielőtt szakemberhez fordulnék.

Nincsenek megjegyzések: