vasárnap, január 20

"a hétvége két véglet"

szombat hajnalban leutaztam Szegedre, és remélhetőleg minden bizonnyal sikeres filozófia vizsgát tettem, majd takarítottam és főztem (hihetetlen, hogy miden nap ezt csinálom!!!!!) majd Szöszi átjött és iszogattunk.
másfél bor után elkezdtük nézni az Avangers-t, amit én százszor láttam már és imádom, ő meg sose, ezért jó ötletnek tűnt. aztán kb fél óra után elaludtunk a kanapén, ami azért vicces, mert nem egymással párhuzamosan egymás mellett, hanem egymás mögött. tehát gyakorlatilag mindkettőnknek volt fél embernyi helye. de a kanapém a világ legjobb kanapéja, és még egy félembernyi helyen is hihetetlen jót aludtunk reggel 8ig :D

aztán vásároltam, főztem (5 órán át húslevest...........) és még főzés közben átjött Mucus, vettünk bort, megittuk a tegnapi fél üveggel is, közben megjött Cézi is, megittuk a másik üveggel is, és Mucival egész este hülye zenéket hallgattunk, ezért most álljon itt e dal:     (meghallgatása kötelező!!!)

..hát így telt ez a két nap. jövőhétre meg van egy beadandóm egy még-el-nem-olvasott könyvből, és két vizsgám. de utána semmi egy jó darabig, már alig várom!

1 megjegyzés:

Imola írta...

isteni ez a dal! :D