vasárnap, január 27

pasik és az érzéseik

kezdjük ott, hogy tegnap 2 óra alvás után lementem Szegedre vizsgázni, hangtanból lehetetlen módon mentem át, régi magyar irodalomból meg ötösre feleltem, huh!

aztán hazaértem du. 4re, és gyorsan megírtam egy beadandót klasszikus magyarra a Felelet a Mondolatra-ból, majd nekiálltam készülődni.
nem is tudom, mikor voltam utoljára kisminkelve, vagy hogy mikor gondolkoztam ennyit, hogy mit vegyek fel egy egyszerű kiruccanáshoz. azt hiszem, szilveszter óta nem voltam sehol, és ez már borzasztó rég volt!

tegnap pasis estet tartottam, a régijó törzshelyünkön iszogattunk, Hód, Fürtös, Kopasz meg az oldalbordája, Benbe, Kutya, Cézi, Tanár úr, Balci -őt mondjuk nem is láttam egész este csak egyszer :D - meg még pár ismerős ismerőse meg rokona. sokan voltunk.
már hiányoztak ők így együtt, aztán persze sikerült mindenkinek (rajtam kívül) lelkisre innia magát, így végighallgattam, hogy az egyik srác kéthónapja szinte minden éjjel álomba sírja magát egy nő miatt, aki két tóba lógatja egyszerre a pecabotot, meg belecsúsztam egy tipikus párbeszédre arról, hogy adott egy srác, akinek boldog párkapcsolata van, meg adott egy csaj, akivel húzzák egymás agyát, de hát nem akarnak túllépni a határon, nem akarnak románcot. na erről a sztoriról minden nőnek meg van a maga véleménye, és érdekes volt ezután hallani, hogy a srácok hogyan látják a helyzetet :D

aztán úgy volt, hogy elmegyünk táncizni a Tündérgyárba, ami nekem külön azért jó, mert fél utcára lakom onnan. még bementünk a csibéshez enni (ez egy nagy részeg társaság tekintetében nem csoda, hogy úgy kb. 1 órát voltunk ott...) de közben legalább találkoztam a Törpével és jót beszélgettünk.
aztán végül Kutya ikertesója telefonált, hogy ne menjünk mert szar a buli a Tündérgyárban, de addigra már odaértek Norvégék is, és végül az Instant tűnt jó ötletnek - azt leszámítva, hogy szerintem az rém unalmas, illetve hogy 1 utcányi sor állt előtte, így végül inkább hazajöttünk.

minden esetre, a vizsgatemetés elkezdődött!

ma meg egész nap feküdni fogok a takaró alatt!

Nincsenek megjegyzések: