vasárnap, január 13

bárány meg a nyúl tanmese coming soon

majd egyszer be is fejezem.

egyébként emberhiány van, borzasztóan. tegnap eszembe jutott, hogy mikor láttam utoljára a Humorost, és nagyon nagyon elkámpicsorodott az arcom, mert az bizony borzasztóan rég volt, és eszeveszettül hiányzik már, a fantasztikusan rossz humorával együtt.
Mucival heti 1x azért összetudjuk hozni a szombat estéinket (sokszor nem szombaton, részletkérdés..), de Must karácsonykor láttam utoljára, és azóta bizony már szülinapja is volt...
és akkor jhaj. hosszú a lista. Csillaggal is úgy találkoznék, meg Hisztissel, Pöcivel... na, majd februárban. talán addigra beérem magam, de amíg vizsgaidőszak van, meg ilyesmik, addig ne is álmodjak nagyobb baráti összejövetelekről, koncertekről, sétákról, satöbbi...

minden esetre, ma szétszorítottam a napirendet, és Cézivel elmegyünk bevásárolni ezt-azt, aztán mozizni visz, mert ott se voltunk huhhh, szerintem a Sherlock Holmes 2 óta, az meg bizony 2012 elején volt. én pedig megígértem, hogy nem fogok elaludni a filmen :P

rámfér ez a vasárnap, amit most kivételesen nem délutáni szundival fogok elcseszni, kicsit ki tudok kapcsolni, amit el is kezdek egy másfél órás fürdéssel, hurrá!

egyébként a Szilveszter nagyon jó volt, csak rettegek a petárdáktól és a szentendrei hévnél azt hittem, idegösszeroppanást kapok, de végül odaértünk Atihoz, és nagyon jól sikerült az este, csak hát mindenki ugyanannyira betegállat volt, mint szokott, de ezért szeretem őket ennyire <3 nem fogadtam meg semmit, mert sosem tudom betartani, Cézi se fogadkozott, csak kívánt :) <3

aztán nem csináltam semmit, csak dolgoztam és tanultam a vizsgaidőszak elkezdésére, amit sikerült elcseszni, 3 nap alatt 6 vizsga nem biztos, hogy jó ötlet volt, de a fele megvan. Szegeden nagyon jó volt, Timcsi imádnivaló, együtt meg igazán idióták vagyunk. nagyon keveset aludtam (ez nem Timcsi hibája) ettünk, ittunk, duhajkodtunk, aztán Timcsi egyedül hagyott a lakásban 1 napra és rettegve tanultam végig a napot :D de a nyelvtudomány négyesért megérte, ettől rettegtem borzasztóan. hős vagyok!

Nincsenek megjegyzések: