péntek, november 29

jók ezek a képes bejegyzések?

Úgy tűnik, ha a post címében kérdezek, akkor válaszoltok :D

most nem képes beszámoló jön, egyébként, csak ki akartam pötyögni magamból, hogy milyen nagy élmény, ha felismersz valakit kb. lehetetlen körülmények között.

mondjuk egy általad teljesen ismeretlen társaság fotóit nézegeted, és van egy kép, amin csak a lába látszik 7-8 embernek. semmi más. mindegyik farmerben.
és te váratlanul, egy farmernadrág színéből, és a lábak állásából felismered a tulajdonosát.

zseni vagyok.
meg úgy néz ki, figyelek az emberekre, anélkül, hogy tudnék róla igazából. de amikor megláttam (egyébként nem képekről volt szó, meg nem ilyen szituációról, de ezzel tudom legjobban érzékeltetni, anélkül hogy leírnám igazából) szóval amint megláttam a lábakat, rögtön felismertem. kirázott a hideg.

egyébként ha elgondolkozunk rajta, akkor könnyen rájövünk hogy a testünk bizonyos részei mennyire jellemeznek minket. a láb egyébként nagyon. Must is mindig megismerem, ha megyek le a metróhoz, és ő már lenn áll, én pedig a mozgólépcsőn lefele haladva először csak a cipőjét, bokáját, lábát látom csak :)

de ha az ajtón benyit valaki, és csak a kezét mutatja, abból is felismerhető. legalábbis én sok ismerősömet fel tudnám így ismerni. de ez most meglepett :)

Nincsenek megjegyzések: