péntek, november 29

karácsonyi listéria

A blogot az elmúlt napokban november 23-án tekintették meg a legtöbben (31 különböző device).

ellenben aznap (és november 25-ig) egyetlen bejegyzést se írtam :D....

minden esetre, november 29 van, és ellepett az iszonytató mély karácsonyundor. persze tudom, hogy szivárványos lesz és rózsaszín, meg csodaszép (ezeknek egyetlen egy oka Balázs, aki mellett nem is lehet más, csak szivárványos, rózsaszín, meg csodaszép) csak hát na, a szokás nagy úr, és ha már lassan 10 éve nem tudom átérezni, akkor ez nehezen változik.
igazából, az a baj, hogy mint általában karácsonykor, most is le vagyok égve. a világ legcsodásabb érzése megajándékozni a többi embert, de MIÉRT MUSZÁJ?
Sztiékkel pár évvel ezelőtt megbeszéltük, hogy senki se vesz semmit a másiknak. Együtt töltöttünk decemberben jó pár aktív napot, jöttünk-mentünk, tevékenykedtünk, együtt voltunk. és egyikünket sem frusztrálta az érzés, hogy "vajon elég jó lesz neki az ajándékom? tetszeni fog neki? nem túl olcsó? nem túl drága? nem gagyi? van már neki? szüksége van rá? mi van ha az ő ajándéka drágább? mi van ha az enyém drágább? mi van ha én képeslapot veszek, ő meg házimozit?"
utálom ezt a gondolatmenetet.

én a kreatív, és hasznos ajándékok híve vagyok. persze, a kézzel készült a legesleg, mindig, mindenkinek (hát persze), de egy képeslapot összehasonlítani hasznosságát tekintve egy vízforralóval mondjuk elég nehéz, mindenki döntse el maga. és utálom, mikor nincs pénzem megvenni mindenkinek a tökéletes ajándékot! sőt, egyáltalán, mi ez a kötelező ajándékozás?

egyébként, aki segítséget akar kérni, hogy minek örülnék személy szerint én, karácsonyra, de fogalma sincs, vagy nem akar mellélőni, annak összeírtam egy listát, amivel idén nálam semmiképp sem lehet hibázni:

  1. egy új fülhallgató. bármilyen. gagyi. csak szóljon mindkét füle, és ne kelljen bizonyos szögben tartani a kábelt ahhoz, hogy szóljon. (a mostani már nagyon leharcolt, igazából hónapokkal ezelőtt kellett volna kidobnom, csak még nem volt szívem... nem nagy kiadás de most pölö a karácsony miatt ezt se engedhetem meg magamnak :D)
  2. koromfekete női zoknik. boka, sima, bármilyen. egyszerűen érthetetlen, de párosával lógnak meg a lakásból valahova...
  3. én egyébként kifejezetten örülök a képkereteknek.
  4. aki bögrét venne, inkább vegyen egy 3 decis vizespoharat, mert egyszerűen fogyóeszköz. 
  5. egy új telefontok, mert a mostani egyrészt nem az enyém hanem a Kócosé, másrészt már nagyon leharcolt (bocs, így te se kapod vissza, ezt ki kell dobni, már tényleg)
  6. a telefonomra (Sanyira) új védőfólia. (e-bay, 300forint)
  7. Tündérkéhez egy új 9 cellás akkumulátor, de ezt senkitől se várom el szóval csak magamnak jegyzem fel, hogy jövőre erre gyűjtök :D
  8. ha létezik ilyen, akkor a "hogyan szokjunk le a cigiről úgy, hogy közben, és utána egyáltalán emlékeznénk rá hogy valaha is dohányoztunk" ... fúú, nagyon király lenne!
  9. derékmelegítő. minden évben elhagyok egyet. fogalmam sincs hol a tavalyi!
  10. sapka, kesztyű, a fenti okból.
  11. sál. nem a fenti okból, csak mert imádom őket! :)
  12. szép naptárfüzet/naptárkönyv (2014-re... :D)
  13. mágnespapír. ilyen lap, ami úgy vágható, ahogy csak akarod.
  14. krétapapír. pont olyan, mint a mágnespapír, csak nem mágneses :D (pirospont ha valaki csak az ötletet megmondja, hol tudok végre ilyet venni?!)
  15. illóolaj. 200 forint minden olcsóságosboltban, és imádom!
  16. színházjegy, mozijegy, vonatjegy, bármilyen jegy! :)
  17. aki pedig nagyon ráér, de nem akar pénzt költeni, az egy életre lekenyerezne azzal, ha az előző blogom bejegyzéseit kimentené nekem. az a baj, hogy a technológia jelenleg azt engedi meg, hogy egyesével kimásold word-be. egyesével. 4000 bejegyzést. de nagyon hálálkodnék! :D
  18. az iPodomhoz is jó lenne egy usb töltő kábel, mert sajna az eredetit kettétéptem.... (a munkahelyi gépből húztam ki, és a vége benn maradt...) viszont ez eredetiben 7000 ft, és alig található az országban, szóval ez is majd a jövő zenéje, és csak jegyzetnek került a listába :D
  19. vízforraló. nem várom el senkitől, hogy drága holmikkal lepjen meg, de ha valaki 2000 forintért szeretne nekem venni egy mézeskalácsházikó mintás kötött kezeslábast, az inkább vízforralót vegyen.
  20. öngyújtó. olcsó, és fogyóeszköz :) 
  21. tea. bármilyen. imádom, és tartós ajándék. (tartósabb, mint egy bonbon)
  22. egy új cigarettatárca, vagy cigaretta tartó doboz. 300 forinttól indul az ára. (de mégis csak az lenne a legjobb aji, ha karácsony másnapján arra ébrednék, hogy sose dohányoztam.)

és aki idáig eljutott, és végigolvasta a listámat, az megérdemli, hogy comingout-oljak, ugyanis végre Mussal találtunk igazi legjobbbarátnősközösprogramot, ugyanis NŐI FITNESS CENTERBE járunk. tornák, edzések, kondigépek, finn szauna, szolárium... :D a közérzetemre remekül hat, ez már kiderült, de attól félek hogy a vizsgaidőszakban is ehhez lesz a leginkább kedvem :/ minden esetre, az év hátralévő részére már megvan a korlátlan bérlet :) én meg magamra se ismerek, hogy mennyire csajos ez az egész.
ma egyébként elszomorított a tény, hogy már nem tudok lehajolni álló helyzetben a földig. pár éve még a földön a lábam mögé is beért a kezem, most meg az edzések után is csak a vádlim közepéig ér le a kezem :( de van remény, a saját szememmel láttam hogy ezt 50 felettiek is meg tudják csinálni :D 

1 megjegyzés:

Imola írta...

Még meg kell beszélnem Pistivel, de szerintem kaphatsz tőlünk vízforralót, amikor eljössz meglátogatni Bazsit. :)