szerda, december 25

Az első közös karácsonyunk :)

Drága csücsköm este 7-ig dolgozik, dec 22-23-24-25, így már jóelőre elkészültünk a fontosabb, boltoktól függő dolgokkal. szerintem felhalmoztunk 3 hétre elegendő élelemet :)
tegnap még el kellett intéznem 1-2 karácsonyi ajándékot (Balázs szüleinek), aztán kicsíptem magam és nekiálltam a karácsonyi vacsinak :) sajna csúsztam vele, így csak fél tízkor ültünk asztalhoz, de addig legalább csomagoltunk meg minden :)
megvacsiztunk, fotózkodtunk, ajándékoztunk, filmetnéztünk :) nagyon kis nyugodt, békés esténk volt, bár ez többnyire mindig igaz :) kaptam cukiságokat és hasznosságokat, amiknek nagyon örülök, és remélem Balázs is örült a meglepijeinek :)

ma szegénykém megint dolgozik 12 órát, ez a 4. nap, és biztos elég nehéz mert éjfél előtt egyszer se aludtunk el. rendet kell raknom a lakásban, eltakarítani a karivacsi által felgyülemlett káoszt, és délután jönnek át a holland unokatesómék. utána pedig én megyek át Mushoz meg Cucuhoz, illetve ott lesz Letti is és a nagymamájuk is :) 

ma este pedig végre úgy ölelgethetem meg a férfit, hogy holnap nem kell hajnali 5kor kelnie :)

bár, apukája visz le minket kocsival Tiszaújba, ő meg reggelre szeretne jönni, de ez hátha kitolódik annyira, hogy Balázs is ki tudja magát aludni :)

Remélem, mindenkinek hasonlóan szépen telnek az ünnepek! Boldog karácsonyt mindenkinek!

(a képen életem első lábtyűjében pózolok, ami pont olyan vicces érzés, mint képzeltem! :D)


1 megjegyzés:

zakkant írta...

Jaj de kis cukik vagytok! Boldog karácsonyt kívánok nektek :*