vasárnap, december 22

ja igen!

el is felejtettem, pedig mindenképp meg akartam említeni, hogy megkaptam életem első céges prémiumát. ami mondjuk tök cukiság, mert egyhavi fizetésem 70%-át kaptam meg, plusz kaptam két bármire beváltható mozijegyet, és egy ajándékcsomagot a Gerbeaud-ból (najó, zserbó és kész!) amiben van (díszdobozos) diós bejgli, meg macskanyelv, meg egy doboz málnapálinkás drazsé. természetesen csak az utóbbira röppentünk rá eddig :D
és ami az egészben a legcsodásabb dolog, hogy a prémium lóvét csak januári kifizetésre ígérték, de váratlanul egyszercsak elutalták. köszipuszi!

(egyébként oké, potom pénzért gürizek elég sokat, elég hülye beosztási rendben, és néha már gép elé se tudok ülni este a szemem miatt, és beszélgetni sincs kedvem senkivel mikor 10 órán át hallgattam mások gondjait, de azért a cég viszonylag jól kompenzálja, hogy nem keresem halálra magamat. minden nap kapunk c-vitamint (jó márkát, ráadásul azt is mi találtuk ki), hetente kétszer két adag gyümölcsöt is kapunk fejenként, egészségmegőrző céllal. nyáron jégkrém, mikulásra mandarin és mogyoró, húsvétra kindertojás, maximális mértékű cafeteria.. szóval azért emberségesnek nevezném a körülményeket)

azért az év munkáltatója címért nem indítanám magunkat, de én se leszek az év munkatársa :P

1 megjegyzés:

Borsos István írta...

Szerintem tök jók ezek a plusz juttatások, mert jót tesznek a munkamorálnak. :) Mi ezt saját hatáskörben oldjuk meg a mentőállomáson, a főnök kihagyásával. :)