péntek, augusztus 5

napi anno augusztus 5.

az ötlet Anett érdeme, olvassátok mert jó www.zakkantanett.blogspot.com

2006.08.05:
akkor még/már a hotdoggal dolgoztam, és nagyon izgultam az általam szervezett miskolci rendezvény miatt. Prinsszel akartam találkozni nagyon, de neki nem szóltam, meg Sajttal, meg Vecsivel, bankba akartam menni (bulizni!) meg zöld pardonba, de nagyon elfoglalt voltam a szerkesztőségi megbeszélés miatt.
és amennyire izgultam és elfoglalt voltam, lemondtam mindenkivel a talimat, Kicsifijúval is, pedig az mindig vicces volt.
Nagyon nyekeregtem, hogy egyedül kell lemennem miskolcra mert senki se hajlandó velemjönni, és ott egy vadidegen fog kalauzolni majd. és valamiért úgy néz ki, bele voltam esve Prinszbe O_o
és Kicsifijúval mentem volna vasas-pápa meccsre (LOL) de végül nem mentem mert nem volt időm miskolc miatt...
(ilyenkor még milyen sok pasi haverom volt O_O)

2007.08.05.
sírt a szám, mert az egész PediG a Sarudi Underground Fesztiválon koncertezett én meg otthon nyafogtam. vicces, nem is DAni hiányzott, hanem a koncert :D és aznap még Atusnál voltam a szokásos balatoni nyaralásomon. és DAni írt sms-t, ez akkoriban ünnepnapnak számított.

2008.08.05.
ez viccesebb volt már. főképp DAni miatt nyafogtam, hogy elhanyagol, egy sms-t se képes írni nem hogy felhívjon, mindenkinek nyafogtam aki épp a közelben volt. és azért is sírt a szám mert úgy volt hogy Kölyökkel találkozom de nem tudtunk biztosat megbeszélni, hogy mikor, így azt hiszem nem taliztunk végül. érdekes, most biztos nem tennék olyat, hogy csak úgy találkozom egy Kölyök kategóriájú emberrel Cézé mellett... bár Kölyökkel már nyugodtan lehetne, mert már nem a viharom de most nem ez a lényeg.
szóval, aznap sokkal jobban érdekelt a Kölyökkel lebeszélt talim, mint DAni, meg amúgy is örültem, hogy nem dolgozom aznap. (akkor épp a strandon dolgoztam egész nyáron).

2009.05.08.
Ricsit még akkor folyton Naimnak hívtam. a Lila ködben lógtunk, akkor még nem dolgozott ott, de ott futottunk össze mindenkivel. megismertem a tulajt, aki kezembe nyomta a könyvét, hogy olvassam el (jól ír, de nem emlékszem a nevére, csak hogy Péter...) Defibe voltunk sörözni aznap a köd után, meg a Bigmekkel találkoztunk ami móka, mert az az ember kész röhej. Edgétől a Végtelen történetet olvastam <3
és aznap tanultam valami fontosat a pasikról: ha hisztiznek, a megfelelő bánásmód ha rágyújtasz, és megvárod míg elmúlik.

2010.05.08.
aznap pont nem blogoltam, csak utólag, mert egész héten Cézénél voltam kb, de közben találkoztunk Musékkal is meg Sztivel is összefutottam, meg nyertem Cézének egy több méter hosszú táblát amire az én szerelmes üzenetem van írva (azóta se fér el sehol.............. az erkélyükön van :D) szóval egész héten kb össze voltunk nőve és nagyon nagyon tetszett és minden percét imádtam ^______^ meg vártam, hogy Cézével menjünk siófokra ^^ tervezgettünk, és együtt voltunk, király volt ^^

2011.08.05.
most vettem észre, hogy feljebb 05.08-at írtam......... papírom van a discalculiáról, szóval megbocsájtható, de mostmár nem vagyok hajlandó átírni :D
Ma Cézimmel hazamegyünk hozzájuk, ott döglészünk majd sokat, vásárolunk, aztán könyvtár klubban estézünk Tomiékkal :)))))

2 megjegyzés:

Ildikó írta...

Még szerencse, hogy a discalculiának semmi köze az íráshoz. :D

Judit írta...

de a vizsgálat is bizonyította hogy tévesztem a számokat ^^