vasárnap, december 16

4 nap képekben - és soksok szöveg


 Csütörtökön, bár lett volna dolgom bőven, nem tudtam nemet mondani Mucinak meg Szöszinek, ők pedig mindenképp át akartak jönni iszogatni :P Végül fröccsöztünk este 11ig, és már nagyon ránkfért, nem is tudom, mikor voltunk utoljára együtt mindhárman. Cézi hozott nekünk csokit, meg kürtöskalácsot nekem, szóval ő is nagy lájk volt :D
Pénteken elég fáradt voltam, ennek köszönhetően sikerült benn hagynom az irodában a lakáskulcsom... még szerencse, hogy Létrás itthon volt! Kicsit összepakoltam még, meg főztem bolonyai spagettit, és futottam is ki Imola és Pisti elé a Népligetbe, ahol már Zakkant össze is szedte őket :) Aztán jöttünk hozzám a cuccokat lepakolni (ez látszik a képen)
 A terv a Wörösmarty karácsonyi vásár volt, aztán a Sugar! Shop, de Zakkant mondta, hogy ilyen későn már nem nagyon van nyitva a vásár, minden esetre, szerencsénk volt, még nyitva voltak, de az illatokon és fényeken kívül sokmindent nem jelentett. szokásos nemezkabát, pöttyösbögre.
Elég nagy kerülővel, de legalább várostnévze végigsétáltunk a Deákról a Sugár!ig, de az utcát sosem tudom megjegyezni... a Nagymezőről nyílik, az Operával szemben. a túra során érintettük a József nádor teret, a Liszt Ferenc teret, és végig az Andrássyt persze. hihetetlen, hogy a Sugar!ban utoljára 4 éve, a 18. szülinapomon voltam, de akkor az első boltjukba (Újpestre sokat jártunk). A belvárosi tesó is pont ugyanolyan, csillog, villog, sajnos túl jó képeket nem tudtam csinálni, de azért egy hangulata van. Imoláék kívánsága volt, hogy oda menjünk, szerintem nem bánták meg :))))
ez mérhetetlenül sok gumicukor. Létrás ölne ezért a helyért, de tuti buzisnak tartaná magát ha bemenne :D
 Zakkant válogat :) ez egy egész használható kép a telefonomtól! :D
 Pite estét tartottunk, én a maracuyás málnásra csorgattam a nyálam, isteni finom volt! bár, hozzáteszem, 600.- huf az ára, bááár, amellett, hogy fincsi, tömény is volt, szóval azért nem egy fél falat :)
Utána tömény cukorral a szánkban elindultunk hazafele, Zakkant a nyugati felé, mi pedig már csak hármasban villamosoztunk. Megmutattam hazafele még a Corvint (negyedet, mozit, plázát kívülről) meg a házat ahol az X-faktorosok laknak, meg ahol a Dumaszínházat felveszik, meg a Grundot, ahol a Pál utcai fiúk rohangáltak. hazaérve ettünk a bolonyaimból, és szerencsére mindenki csak dícsérni tudta :D
szombat reggel 8kor keltünk, palacsintát reggeliztünk (Imádlak, Létrás!) aztán elcsászkáltunk kényelmesen a Corvinba nézelődni, vásárolni. a fenti fantasztikus fenyőfadíszt a BUTLERSben lehet beszerezni, egy ezresért, ha esetleg valaki ilyen elmebeteg színbe öltöztetné a karácsonyfáját. vettünk karácsonyi ajándékokat, és főképp nézelődtünk. hazacsámpáztunk lepakolni, aztán mentünk az IKEÁba ahol találkoztunk Zakkanttal.
 szerintem egy 3 órát tölthettünk el az IKEÁban, és iszonyatosan büszke vagyok magamra, hogy semmit se vettem (csak egy bögrét. ami kicsit móka, mert ugye bögremániás vagyok, ezért általában nincs mentség, ha veszek egy újat, de most van, ugyanis ilyen színű még nincs jelenleg egy bögrém van a CC-ben, meg egy nyuszis itthon amit Imoláéktól kaptam, (de azt nem merem mikrózni) plusz a sétálóbögrém, és ez borzasztóan kevés, mert alapból ha már Cézével ketten kávéznánk, akkor Létrás bögréjét kell használni. Na, mostmár van csodaúj bögrém (150.-). többnyire Imola és Pisti vásárolták fel az egész IKEÁt karácsonyi ajándékokat kutatva, és sikeres időtöltés volt, mert a porcukorszóró mintalaptól kezdve a grillező tepsiig mindent megtaláltunk. mindeközben megpihentünk ebédelni (részemről az imádott gyermekmenü sültcsirkével és almával, a képen bal alul) meg odaadtuk egymásnak az ajándékainkat :) én Pistit és Imolát egy képkerettel, benne a legcukibb közös képünkkel leptem meg, Zakkant pedig egy minimal designed mickey egeres bögrét kapott tőlem (de irigyleeeem!! :D) és egy mickey-s képeslapot, remélem örültek neki annyira, amekkora örömmel és szeretettel adtam <3 Én pedig Zakkanttól egy cukker hógömböt kaptam, Imolától pedig egy sk. pompomos könyvjelzőt, de egyenlőre a táskámra kötöttem, mert olyan kis télies, és a színe pont olyan mint a sálamnak ^____^
ikeából hazaértünk, és akkor jött a probléma, hogy Létrás menne el dolgozni 6kor, de mi 4kor indulnánk el, és ugye nálam volt a lakáskulcsa, így ő nem tudta volna bezárni a lakást, így még el kellett rohanni a Corvinba kulcsot másolni (egyébként szombaton mikor betelefonáltam, lett csak biztos, hogy bennhagytam a CC-ben a kulcsom, addig síkideg voltam, mert a mágneses ajtónyitót kb lehetetlen pótolni, és egy vagyon...) szóval Imola édes volt és elkísért, aztán csak úgy rohantunk haza az esőben, hogy végre el tudjunk indulni.
Aztán kiértünk a Gödörhöz Akváriumhoz, könyvfiesztára :) megcsodáltuk a Rukkola standját, meg én még a képregényesre voltam rátapadva, de csak nagyon rövid ideig, mert irtóra aggódtam, hogy nem érünk oda a Kolosy térre ahol Cézével találkoztunk.
BKV jegyspórolási szempontból, meg mert végül is úgyis csak az eső esett  :D  lesétáltunk a Batthyány térről (ezt mikor nevezik át Battyányi-ra?) egészen a Szépvölgyi útig, ami két hévmegálló, szóval nagyjából 3 kilométer, de szerencsétlen Imoláékat nagyon hajtottam mint valami hajcsár, hogy odaérjünk. végül 3 perc késéssel, csuromvizesen, enyhén átfagyva összeszedtük Cézét, aki minden bizonnyal fejjel lefele fogta a google maps-ot, aminek köszönhetően még 2x körbejártuk a biliárdszalont, ahova menni akartunk :D
végül csak 1 óra múlva kaptunk asztalt, addig beültünk a Kolosy téren a mekibe vacsizni. közben Benbe csatlakozott hozzánk, így egész szép kis társaság jött össze, és végül remek volt az este még a soksok sétával együtt is :) 2 órát biliárdoztunk, én a végére már teljesen kifáradtam, de az est fénypontja Pisti volt, aki nagyon derekasan helyt állt (lemosott a pályáról) úgy, hogy állítása szerint 20 éve játszott utoljára :D
a fiúk csaltak. biztos!

aztán visszasétáltunk a Margit hídhoz, és hazavillamosoztunk a Corvin negyedhez. annyira eldumáltuk az estét, hogy mégis rendeltünk pizzát (amit a mekizéskor lemondtunk) és amíg zuhanyoztunk, meg is érkezett. ötletem sincs, mikor aludtunk el, de részemről félig kialudtam magam. annyira imádok a kanapén aludni, és végre legálisan tehettem ezt :D nehéz lesz visszaszokni a saját ágyikómba, bár, ma már Cézé is benne lesz, ez azért sokat nyom a latba :) reggel kávéztunk, reggeliztek Imoláék, aztán útnak engedtem őket a végtelensébe :)
Úgy örülök, hogy itt voltak, de olyan rövid volt a hétvége :( nem baj, megbeszéltük, hogy legközelebb nem karácsonyi shopping túrára jönnek majd, hanem várostnézni, és akkor felmehetünk majd a Várba is éjszaka például :)))))

1 megjegyzés:

zakkant írta...

Tényleg nagyon gyorsan eltelt a hétvége :( Kár hogy csak ennyit lehettem veletek, de remélem majd még lesz ismétlés! Tök jó lett a képed rólam, le is mentem majd ha megengeded :*