hétfő, december 31

memories of 2012 - búék!

szokásos évzáró post.
első lépés: indítsd el a videót!

szokásos, élménydús év volt.
decemberben, januárban Cézéhez költöztem. Februárban megvettem életem legdrágább társasjátékát, ráadásul, ajándékba. ezt életem végéig emlegetni fogom :D
márciusban szakítottunk. a szülinapom zseniális volt, sokmindenki ott volt akire számítottam, és rengeteg meglepi ember is megjelent <3
innentől hónapok nélkül...
ittam sokat, rengeteget, és nagyon sok emberre tudtam időt szakítani. mindeközben sikerült a szakdolgozatom és a szakvizsgám, és jelentkeztem egyetemre. mégtöbbet ittam. ideköltöztem Létráshoz, ami szintén az év egyik legjobb döntése volt. egészen nyár végéig folyamatosan búcsúztattam a Csopát, és a csopásokat. kirándultunk sokat. és ittunk sokat. 3 hónapot lehúztam az étteremben, ahol a 2. héten már tudtam, hogy fel fogok mondani. mindeközben ittunk sokat, sokszor hajnal 3kor álltunk neki, amikor végeztem az étteremben. elrontottam egy gyönyörűszép meggypiros biciklit. voltam sokat a várban, és egyáltalán, a városban mindenfele, minden napszakban és időjárásban. minden héten ittunk a Deáktéren egészen októberig. (ja, és ittunk is.) nyáron mindenki csak összekócolt volt, de imádtuk. szokásosan rettegtem minden autóba szálláskor.
sokat voltam Hisztissel, ALEHhel, Kócossal, Kutyaszeművel, Szöszivel, Mucival, Hülyegyerekkel, és mindenki mással is szerencsére. voltunk tipikus Quimby koncerten a Szabadság téren, ahonnan legelőször jöttem az albérletbe haza. Cézével újra összejöttünk. ittam sokat. :D ez már egyre cikibb így... :D
írtam verseket megint, és közel kerültek hozzám olyan emberek, akikről sosem gondoltam volna. nyár végén feladtam az önfeledt *mindentleszarok* állapottal, és igyekeztem megtalálni a helyem végre a saját életemben. ittunk sokat. felvettek az egyetemre, ahova nehezen de rászántam magam, hogy beiratkozzak. lett új munkám, amit szeretek, és az embereket is szeretem ott. híztam. idén nagyjából 5 kilót, így 49 vagyok most, de nem baj, legalább újra van cicim. (ez az év a cicitlenségről szólt, bár azért ezt rajtam kívül senki se vette észre aki nem ismert korábban :D). elaludtam számtalan filmen, egy fél éve már mindegyiken nagyjából, és ez nyáron kezdődött egy borzasztó meleg éjszakán a Pizzással (mmint, a filmmel).
sokat fotóztam, és ittunk. :D a karácsony csendesen telt, a szilveszter meg hangosan fog.
mindenkinek boldog új évet kívánok, sikerekben gazdagot, balesetmenteset, és mindig legyen nálatok törülköző!

ja, és sokat filmeztünk. és ittunk. 
Robilaci búcsúbuli @ Csopa <3 Nyakig ér a Holiday!

játszottunk sok dixit-et is!


Lisa volt belföldön, és külföldön több országban.
Ő a Létrás. szerintem még nem is mutattam!

ez hihetetlen tipikus :DDDD

Drégelypalánk, tavasz.

erkélypartik!

másnapok az erkélyen


borzasztó sok Ki vagyok én?, meg szopóker, meg bash, meg logisztori!

Kosd, ősz

planet sushi, spanyol spanok :D

az utolsó hatalmas shakesbeer est

2. sörolimpia

Kutyaszemű közreműködésével, a szülinapi téglám

vár

Nincsenek megjegyzések: