csütörtök, december 27

sportos karácsony

először is, ez az év egyik képe:

imádom. szerelem, első olvasásra, pont, mint mikor az Epic wine and more nevű helyen ittunk. zseniális!

a sportos karácsonyt meg persze röhej tárgyaként írtam, épp annyira volt sportos, mint amennyire karácsony :D

még szombaton, 22-én mikor kijózanodtam Zitus szülinapja után, átvonszoltam magam Cézéhez, és egész kedd estig velük töltöttem az 'ünnepeket'. szerencsére ők sem túl karácsonyosak, szóval csak kajáltunk meg tunyultunk, meg játszottunk xboxon HOKIT, SNOWBOARDOT, GÖRDESZKÁT, KOSÁRLABDÁT, meg verekedőset :D írtó sportos volt :D de imádom :D és persze Cézivel ennyi időt együtt lenni is külön öröm mindig :))))
aaaaaaztán 25-én, kedd este hazajöttem Mucival, meg két üveg borral, bepusziltuk, majd igyekeztem rávenni hogy aludjon itt (karácsonykor tökegyedül egy albérletben? :/) aztán végül ő rabolt el magukhoz, ahova éjfélre meg is érkeztünk. a szüleit imádom, most is írtócukik voltak mint mindig, csak kár hogy szinte mindig ittas vagyok mikor találkozunk :D megnéztük Muccal a Moulin Rouge-t, és nem hagyott aludni -_- pedig fél éve minden filmen elalszom (a kivételek meg erősítik a szabályt) de hát ez a normális ha mindig hajnalban állok neki filmezni mindenkivel... szóval Muci nem hagyott, és kétpercenként megcsapkodott, hogy ne aludjak. ennek csak az lett az eredménye, hogy félperceket aludtam, a filmből semmire sem emlékszem nagyjából, csak arra hogy az elején még nagyon tetszett mert irtó vicces volt (ma minden irtó? bocsi)...

26án családi reggeliztünk mákosgubát, megcsodáltam a karácsonyfájukat, dögönyöztem macskát, aztán a szüleivel négyen elvittük sétálni Teodort, aztán degeszre ebédeltük magunkat, megnéztük Mucival a Bridget Jones naplóját amit nagyon rég láttam már, de még mindig imádom (és megértem, hogy Muci akár heti 2x is megnézi rosszabb időszakaiban).
6ra mentem Timcsi elé a Népligethez, hogy elnavigáljam a Stadionokig (igen, 5 villamosmegálló :D) de legalább 1 órát csacsogtunk ami ránk fért mert mikor legutoljára Szegeden voltam nála, akkor ő nem volt otthon csak a Cicafijú. 7kor hazajöttem, becsomagoltam a srácok ajándékát, kicsíptem magam, aztán fél9re ALEH itt is volt értem kocsival - sőt, Musit és Cucut is hozta :)

átmentünk Musiékhoz, söröztünk, jägereztünk, aztán 11kor elrohantam haza, mert ma 7.40től dolgoztam.
de csak 16:10ig, nem is tudom, mikor volt utoljára, hogy nem túlóráztam :D mostmár mindjárt 6, és morcos vagyok mert Szöszi jön ma át fél hatra, és még híre hamva sincs. :D

holnap pedig végre már megint Cézé, most jól hozzászoktam, mert egy hétig itt lakott, aztán én voltam náluk napokig, és hát na, hiányzik :)

Létrás meg sziiiintén hiányzik. nem is voltam itthon karácsony idején, csak egyetlen egy estét, de gonoszság, hogy azt hiszem ma 1 hete, hogy utoljára láttam. majd jól megölelgetem, ha végre egyszer már hazajön hozzám :)

Nincsenek megjegyzések: