szombat, december 22

sajnos a világvége érdeklődés hiányában elmaradt

pedig én borzasztóan vágytam rá! :( na mindegy, ha maradt az élet, hát maradt :D

egész héten túlóráztam, háromszor 9,5 órát, egyszer 10et, és egyszer 10 óra és 20 percet töltöttem benn, így csütörtökre is már olyan fáradt voltam, hogy csak arra vágytam, hogy aludjassak. folyamatosan csak ez járt a fejemben. az irodában rengeteg hívás volt, a teljesített hívások az összes bejövőnek csupán 2-4 %-át tették ki, szóval, szívtunk, mint a torkosborz.
és este hatkor egész héten ez a kép fogadott:
 tudom, nem túl izgalmas a kép, az látszik rajta, hogy már csak Királylánnyal ketten ülünk a sötétben (najó, én persze nem látszom, mert én fotóztam) viszont ilyen távol ül tőlem :(

 Létrás illendően csütörtök este akart valami hepajt szervezni itthonra, így Cézé, Hern, Tamás és Létrás társaságában próbáltam elfelejteni, mennyire fáradt vagyok :D
 Létrás házi hamburger partit szervezett, és nagyon megadta a módját. háromféle húsból húspogácsa (15 dekásak!!!), bacon, saláta, paradicsom, uborka, pirított hagyma, lilahagyma, tükörtojás, sültkrumpli, kétféle sajt.. sör, hp, vodka. :D

 ilyen lett az enyém, amiből semmi se látszik, minden esetre két ujjnyi vastag volt a husi, és a háromnegyedét tudtam csak megenni :D

pénteken az estéhez képest egész fitten indultam el dolgozni, benn persze bolondokháza volt az évvége miatt. szerencsére túléltük (a világvégével együtt) és fél7kor találkoztam Hóddal a nyugatiban. vettünk Zitusnak szülinapi ajándékokat, aztán bementünk a képviselői házba mert Hód bennhagyta a mobiltöltőjét, aztán az Európából elhoztuk Zitus tortáját, és végül megérkeztünk az ESZKORT PUB-ba, aminek zseniális a neve, és a pultnál nem csak szívószálat lehet venni, hanem ilyen szexi bajuszokat is!
Zitus szülinapjáról röviden annyit, hogy engem Cézé hozott haza (gyakorlatilag teleport), eddig december 1 óta 4x annyi pénzt költöttem alkoholra, mint karácsonyi ajándékra, és majdnem pontosan annyit, mint amennyit élelmiszerre költöttem.
ma reggel 7kor migrénre keltem, meg arra, hogy a gyomrom könyörög, hogy szedjem ki a helyéről, facsarjam ki, aztán rázzam ki kicsit az erkélyen. megtörtént. háromszor.
Cézé közben féltőn hozott nekem 1 liter narancslevet, hogy akkor ezt most egyhúzásra meg kell inni, de hát na. a kólával is ez volt a baj reggel... ehhez képest a narancslével többet nem találkoztam, bár biztos sokat segített a másfél óra alatt elmajszolt vajaszsömle is.
soha többet nem iszom egy hétig.
a világvégére meg haragszom!
 a tegnap este margójára, Hód. az alsó kép miatti bosszúvágytól vezérelve készült a felső. ügyvédelve.
Hód azt mondta, hogy ha lehet, így még sokkal szexibb vagyok. Cézé meg röhögött. én nem. :D

Nincsenek megjegyzések: