szombat, február 23

a lány, aki utálja a star warsot

igazából lehet hogy a lány, aki szereti a star warsot.

hihetetlen, mire képes egy lány, ha szerelmes.

az elmúlt 22 évem úgy telt (najó, mióta az eszemet tudom) hogy ellenkezdtem foggal körömmel a star wars mánia ellen, nem is értettem, hogy lehet egy filmét ennyire rajongani. igazából a második része a mondatnak nem is változott.
minden esetre, Cézi szülinapjára azt kapta, hogy végignézem vele az összes részt. az első nem  volt vészes, bár természetesen elaludtam rajta... a másodikon szintén, de az egyébként már izgibb volt, már majdnem bevallottam hogy tetszett, aztán... alig vártam, hogy végre megnézzük a harmadik részt.

borzasztó! :D

ami viszont nagyon jó, hogy Cézivel egész héten együtt voltunk, és ez kivételesen aktívan közösen töltött időt is jelentett :)

a héten kaptam bónuszpénzt a munkámért mert ilyen jó vagyok (tudom, ezt már írtam, de nem lehet elégszer :D) illetve egyetemre is letoltam a képem. ma este meg random találkozom Orsikával, akinek még nincs blogneve, de ma még ezt ki fogom találni, és a Gondozóba (hát. romkocsma? vagymi... úgy néz ki, mint az Ellátó kert) szóval, valami cirkuszi társulat előadására megyünk, mert nem volt kivel mennie, és ingyenes, és 10 perc sétára lakom a Gondozótól, szóval akár még király is lehet az este :)

és közben talizunk majd elvileg Rudival is, őt a punnany koncert óta nem láttam, jó lesz ez :)

Nincsenek megjegyzések: