hétfő, február 25

háztartásbeli

alapjáraton tök jó, hogy van olyan időszak, amikor képes vagyok élvezni azt, hogy munka után este hazaérve rögtön nekiállok krumplit pucolni, miközben fő, rendet rakok a szobában és letusolok, majd amíg a vacsi (és a holnapi, meg holnap utáni ebéd) hűl, addig leszedem a tegnap kimosott ruhákat a szárítóról.

aztán persze lefekszem aludni, és az most más kérdés, hogy valamikor a barátaimmal is kellene időt tölteni, meg hogy a legjobb barátnőmnek január 2-án volt a szülinapja, és még mindig nincs kész az ajándéka, meg hogy tanulni is kellene folyamatosan... :D

igazából, ha már tanulásnál tartunk, ma döbbentem rá, hogy október-novemberben a meló miatt kellet folyamatosan tanulni, aztán december-január vizsgaidőszak volt, most februárban ismételten munkahelyi tesztekre kell(ene) magolni, és ez várható márciusban is de akkor már egy jópár tárgyamból ZH lesz, és áprilisban is... life long learning,  értem én, hogy jó ez nekem, de mikor lenne egyáltalán időm tanulni? :D nem sajnáltatom magam, lusta vagyok ez tény, tudom ám, és azt is tudom hogy lenne ám időm tanulni, ha nem találkoznék senkivel soha, és nem csinálnék semmit se, például ha főzni se kellene... :D

egyébként krumplifőzelék lesz.

Nincsenek megjegyzések: