vasárnap, február 10

ömlesztve

múlt hétvégén megnéztük Cézivel a Gengszter osztagot a Corvin moziban, ami triplán kiváló volt: egyrészt, mert nem voltunk moziban tavaly február óta, másrészt a film zseniális volt - sose gondoltam, hogy egy kosztümös gengszterfilm valaha tetszeni fog! - harmadrészt pedig a Corvin mozitermei gyönyörűek! Utoljára ilyen szép teremplafont a Vígszínházban láttam :)
és nem elhanyagolható, hogy Ryan Gosling istenien néz ki.

hét közben kaptam minimális kis béremelést, meg soksok pozitív és elismerő szót a főnöktől, ez mostanában eléggé rámfért :)

lett király nokedliszaggatóm, olyan rég óta vágyom már rá! :D

megünnepeltük Danci szülinapját (aki nem egyezik Dancsival...), a diófába ittunk jól, tényleg nagyon jól, nekem úgy kellett hazaszöknöm, mert a Prezis pl a karjában próbált elcipelni a Könyvtár Klubig, bulizni, de én szombaton bementem dolgozni ezért hajnal kettőkor már elmenekültem, ami egy fél órás küldetés volt és a vége az lett hogy gyakorlatilag köszönés nélkül leléptem :D szombaton pedig borzasztónagy másnap volt, de a meló jó volt mert csak e-mailezni kellett bemenni, és öten voltunk összesen, szólt a rádió, én meg kóláztam és üres zsemlét ettem... :D

délután Cézivel elmentünk bevásárolni (és lett nokedliszaggatóóóm!) aztán én hazajöttem, ő meg Tanár úrral elment sörözni. itthon Létrással meg pár haverjával tortilla partiztunk, teleettem magam totálisan :D ittam egy gyógysört, aztán 10kor már le is feküdtem aludni. maaajd éjfél körül beállított hozzám totál szétcsúszva Cézé.
annyira volt szétcsúszva, hogy már mikor ideért se volt fogalma, hogy honnan, és milyen módon jutott el idáig :D

Ma felkeltünk, elkezdtem csinálni Cézi szülinapi tortáját, aztán vártuk, hogy dermedjen, de nem igazán sikerült neki, majd reméljük, holnapra összeáll :(

most meg főzni kellene, de persze ötletem sincs, mit szeretnék... és megint elfelejtettem zsömlét venni...

Nincsenek megjegyzések: