csütörtök, február 21

egyetem fail..

elfelejtettem, hogy a tárgyfelvétel határideje febr.17.
vagyis, úgy emlékeztem, febr. 25... még gyanús is volt picit, hogy az hétfő...

azt hittem, elfelejtettem a tárgyaim is felvenni, de valami csoda folytán valamikor az elmúlt hónapokban mégis csak felvettem őket.
vagyis, az órarend alapján előírtak közül egy kivételével mindet. az az egy, a könyvtár és számítógépismeret, most nagyon mérges vagyok, mert láttam az anyagot és bármikor levizsgáznék belőle csukottszemmel... az ETR-re is haragszom, mert mikor (úgy néz ki, álmomban?) felvettem a tárgyaim, ez az egy még nem is volt meghirdetve.. máskülönben nyilván felvettem volna...

és arról ne is beszéljünk, hogy a szabadon választható tárgyak közül semmit se vettem fel... így összesen 9 tárgyam van, 21 kredit...

na, mindegy.

Nincsenek megjegyzések: