szombat, április 6

élek én, csak offline

a cím mindent elmond. nem azért nem írok, mert nincs miről, hanem mert túl sok minden van, és időm sincs világhálóra vetni ezeket :)
voltunk idén is tavaszi BFK-n (betegfaszképző...), kirándultunk három napot a március 15-i ítéletidőben Nagybörzsönyben, meg volt szülinapom is, meg egyetemre se mentem, meg tényleg sokminden forog most körülöttem.

az idei szülinapom talán az eddigi legjobb volt, itt voltak azok az emberek akik a legközelebb állnak hozzám, és sikerült magamat úgy leinni, hogy másnap még kicsit se voltam másnapos sőt fáradt sem (pedig csúnyán hajnalban feküdtem le). kaptam sok sok szép és jó dolgot azoktól akik nagyon szeretnek engem, és erről nem csak a szülinapomon, hanem egyébként is gyakran tanúbizonyságot tesznek. megvolt az első 10 ember feletti házibulim is ebben a kecóban, és meglepően jól sikerült :) imádtam!

egyébként rég volt már 'anno' poszt, de most erre sincs időm, így csak nagyvonalakban próbálok visszakeresés nélkül visszaemlékezni a tavaly márciusra. akkor is voltunk Cézéékkel tavaszi BFK-n, majd rákövetkező héten szakítottunk, majd volt szülinapom amin a múzeumban dolgoztam majd beültünk a Shakesbe sörözni, aztán végül Csillagnál aludtam és másnap onnan mentem totál készen dolgozni. Csillagnak meg Garfield magazinok vannak a mosdójában, amit azóta is imádok olvasni ha ott vagyok :D
tavaly tavasszal voltam először úgy Szegeden, hogy nem a családommal. Hisztissel mentünk munka miatt, és nagyon jó volt, bár a kocsiban rettegtem természetesen, és nagggyon hosszúnak tűnt az út, amit ha jól emlékszem, kérdezz-felelekkel ütöttünk el, meg vettünk méregdrága kávét egy benzinkúton :D és persze ittunk kávét a Tiszaparton is, amit azelőtt, és azóta is imádok. illetőleg próbáltam szerkesztgetni a szakdolgozatomat amiről később kiderült, hogy sikeres volt :) így most rövidtávon visszaolvasás nélkül, erre emlékszem 2012 márciusból.

és most, hogy rádöbbentem, hogy már nem is március van, hanem április, kicsit ugorjunk a jelenbe. 4. napja mozgok több kevesebb sikerrel. najó, magamhoz képest borzasztó nagy sikerrel, de némi szomorúsággal vegyítve, mert szomorú visszagondolni arra a 8-9 évre amit aktív sportolással töltöttem (néha egyszerre három sporttal, összesen heti 6 edzéssel...) most meg ha már egy percig ugrálok akkor össze akarok esni és a szívem is kiugrik a helyéről.
a lényeg, hogy eddig 3 napot munkálkodtam esténként itthon, és ma kora reggel még futni is elmentem Létrással a Dunapartra! :) edzés szerűen szerintem nem futottam 15 éves korom óta, és akkor is csak a box miatt, de most nagyon büszke vagyok magamra.
a probléma csak az, hogy az első napi izomláz csak a 3. napra múlt el, viszont a 2. nap végzett hasgyakorlatok úgy néz ki, meg fognak ölni. tegnap este azt hittem, sikerült rámozognom, de mára csak a lábamban múlt el az izomláz, és a futás sem segített. jelenleg a hasam felső része annyira be van állva, hogy ha 2 percig ülök, utána csak olyan görnyedten tudok felállni mint kvázimódó, és csak üvöltve, elég nagy fájdalmak árán és hosszadalmasan tudok kiegyenesedni. remélem nem lesz belőle nagyobb baj, de ez sajnos csak holnapra fog leghamarabb kiderülni :/ Létrás kiakadt, hogy hogyan lehet az hogy 1 alkalmas hasgyakorlatozás után már kockás a hasam, ami persze tök jó, csak a problémát az jelenti hogy gyakorlatilag levegőt se tudok venni, annyira fáj jelenleg :D

Nincsenek megjegyzések: