kedd, április 23

Tavasz!

______________
kicsi off:
fúúúúúúúúúúú de fel tudnak idegesíteni a nők. nem véletlen, hogy nem szoktam velük barátkozni.
a történet annyi, hogy egy exem facebook bejegyzését kommenteltem (a google street view-val kapcsolatban), és lehet, hogy a lány nem is tudja hogy a pasija az exem (mert 7 éve történt), de akkor méggázabb amit művelt. gyakorlatilag kommentháborút indított, és minden létező karakterbe beleköt. nem is ismer. na mindegy, elmebetegek, elmebetegek mindenhol!
______________

szóval tavasz van! :)

Az elmúlt hétvége volt az első igazi tavasz nekem :) pörögtem és rohangáltam. Pénteken munka után kimentünk Mus, Cucu, Vietnámi, ALEH, meg ALEH új barátnője (aki ezentúl csak Joey Potter lesz) a Margit-szigetre, sörözni. Onnan én rohantam, találkozni Dancsival, Barbival meg Rubennel és mentünk a Szertárba Barbi szülinapját méltón ünnepelni. Végre volt tánci tánci is, amiről már el is felejtettem, milyen jó tud lenni :D Végül nem maradtam sokáig, mert szombat reggel futni akartam, és Cézé is ivott a srácokkal így összetalálkoztunk az éjszakában és itt aludt, szombatra úgy is közös programunk volt :)
A futás pofátlanul elmaradt, olyan migrénes másnapossággal keltem, hogy mozdulni sem igazán tudtam délig. Addig azért megreggeliztünk, csomagoltam szendvicseket (legközelebb többet kell), feltöltöttük a mobiljainkat, és délben elindultunk kirándulni :)

Fogaskerekűztünk, amit imádok mert olyan tágas, és olyan retró :) aaaztán a Széchényi-hegy végállomásról gyermekvasúttal elnosztalgiáztunk pár megállót, onnét pedig indult a geocaching túra! :) (most nem állok neki elmagyarázni, mobiltelefonnal, gps-el, térképpel kincskeresés, de a google jobban tud segíteni)
Délután ötig kirándultunk, és iszonyatosan jó volt :D Láttunk kilátóból, törtük az utat az erdő mélyén a geoládákat keresve, én magamhoz híven folyamatosan fényképezve :D Végül 3 ládát sikerült megtalálnunk, és egészen a Hűvösvölgyig sétáltunk :))))
Aztán már jól el is voltunk fáradva, még kis izomlázat is összeszedtünk, de jó volt, nagyon rég voltunk ilyen sokat ketten a szabadban, és imádtam minden percét :)))))))

Utána átmentem Mucihoz a város túlvégére a Nemszületésnapját ünnepelni, és többen voltunk, mint számítottam. Minden esetre nagyon vicces emberek voltak, meg isteni finom mézes-meggy házipálinka :) Este 7-hajnal 4ig ültünk a teraszon és a '90es évek zenéire ittunk :D

Délben édesen kialudva keltem Muci mellett, megreggeliztünk, aztán szépen összeszedelőcködtem, hazajöttem, és utána szerintem már semmire se voltam képes, legalábbis nem emlékszem, hogy bármit csináltam volna :)

Nincsenek megjegyzések: