szombat, augusztus 4

jáccótéri statisztika - mert imádom és vicces :D

Mivel az elmúlt években összesen nem volt szerintem 10 bejegyzésem, hiába van 11 rendszeres feliratkozott olvasóm - meg vagyok győződve róla, hogy a belvárosi jáccóteret már réges-rég nem olvassa senki.
Néha néha rápillantok a statisztikára, hogy rájöjjek, tévedek - és mindig nagyon mókás az eredmény, amit látok.
Például, az elmúlt 1 héten rengetegszer töltötték be a blogomat Kanadából:

Ráadásul, úgy tűnik, Kanada új a listán, mert globálisan így néz ki (és innen puszilok mindenkit):
Az olvasók forrása pedig egyértelmű: Google. Mindenki a keresőbe írja be, hogy jáccótér, ez normális, én is így működöm :D Második leggyakoribb forrás Ildi blogja, aki mögött csak hajszállal van lemaradva Imola (sok puszi mindkettőnek, Ti is megtaláljátok Őket nálam, itt jobb oldalt, Gomboca illetve a Virtuális kuckó tartozik hozzájuk <3)

A Google-be beírt keresőszavak, amikről az emberek idejutnak, mindig viccesek. Sokáig vezettek a dekorációs ötletek ( :D biztos örök olvasómmá váltatok, köszi! :D), ezt már régóta átvette a 'jáccótér' keresőszó, illetve sokan a nevemmel együtt keresnek rá. - Ez nagyon zavar. Mármint, hogy releváns találatnak kihozza a blogomat, mert nem kéne, szóval ezt újra kell majd bírálnom, mégis hogy történhet ilyen. Bár a blog és a nevem közös használatával érkeznek, szóval azért vakon szerintem a nevem alapján még mindig nem lehet beazonosítani a blogot.
További kedvenc keresőszavaim: dolgozószoba, lakáskiegészítők, és a legjobb: 21. századi szerelmes versek :D
Remélem mindenki megtalálta a számításait, akiket ide fújt a Google szele :) 

1 megjegyzés:

Imola írta...

Be lehet úgy állítani, hogy ne lehessen a nevedhez kötni a blogot. Amúgy "fel vagyok háborodva", mert régebben, amíg nem volt egyetlen új bejegyzésed sem, viszonylag gyakran néztem erre, errefel most, hogy írsz, lemaradtam egy csomó bejegyzésről.