szombat, május 7

hosszúhét

nem volt egyszerű, és még nincs vége.
a keddi információs társadalom vizsgám hármas lett, így a szerdai IK is annyi lesz legalább (ugyanaz a tanár, így tudom hasonlítani az általam nyújtott teljesítményt) csütörtökön volt még egy sajtóműfajok, és egy PR és sajtókapcsolatok, na, hát ötletem sincs hányas lesz, de bukni nem fogok.
és ez elég istenes, tekintve hogy minden gyakorlatom meglett, nem is olyan rosszul, és a vizsgaidőszak (ami a következő héttől 1 hónap) már csak egyetlen egy menedzsment vizsgát tartogat számomra kedden.
annyit fogok dolgozni, mint a gép.

pénteken a hivatalos iskolaszünet meghirdetése után még komgyakon prezentáltam sajtótájékoztatót, négyest kaptam, nem is értem. kb fejből mondtam, tancsinéni szerint meg ez csak egy szépen felolvasott szöveg volt O_o  aki meg végig olvasta, azt megdícsérte, de ki érti ezt.. mindegy :) megvan! :D
szóval utána kitört nekünk is a dékáni szünet, ugyanis 10 éves szülinapja volt a BKFnek, és hát mit mondjak, megadták a módját.
különbusszal mentünk át az Egressyről a Nagylajosra, (trolival 5 megálló!!!!!) aztán akkor még túl korán volt, nem igazán volt nézelődnivaló. vagyis, általába mi jelentettük a látványosságot, mert eléggé bénáztunk, akármihez nyúltunk Kacsával (pl, guitar hero dob+gitárral xbox360on..) :D

aztán 4től kezdődött a pókerbajnokság, amiben egész negyed órát benn tudtunk maradni, és nem is mi estünk ki elsőnek! :D erre nagyon büszkék voltunk, és én arra főleg, hogy Kacs előbb esett ki mint én. de a hangulat nagyon ott volt, és a többiek is jófejek voltak :)))

utána már nem tudtunk maradni, pedig akkor kezdett beindulni a program (rengeteg promó, sátor, stand, színpad, tanárdiákfoci, ki-mit-tud......... satöbbi) mert pénteken dolgoztam, pedig a silent mozi nagyon érdekelt meg a fényfestés is :( képek alapján eszméletlen buli lett estére, de hát a munka az munka.

a pénteki munka szépen eltelt, bár voltak mókás motívumok, de ezekről egyszer majd egy külön posztban.
hazaértem, Cézi főzött isteni paprikáscsirkét, komolyan mondom férjül fogom venni, és nincs választási lehetősége, ez van és kész! ... ahhhhhhhh!!!! <3
szóval, bekajáltunk jól, és végül 1 után aludtam el, aztán reménykedtem hogy ne hívjanak dolgozni.
9.45kor kezdődik a műszak, most 10 óra, ezért örömködés van, nincs ma munka! :)))))


ellenben, amit hétvégén 2 napra szerveztünk Cézivel (és 2 napra is sok) az most kiderült, hogy minden egynapon lesz, ma. és Cézé focizik 1ig legalább... ajajj...

Nincsenek megjegyzések: