vasárnap, május 15

megtanulsz hallgatni

ez az  egyik  egyetlen előnye annak, ha a gonoszfőninéni (mert van tündérkeresztanyafőninéni is ám!) szóval ha a gonoszfőninéni mindenbe beleköt, mintha ő lenne a félkész pulcsik kötőszentje.
eddig a percig sem értem, hogy mi a különbség a "rakd össze vakon!" és a "rakd össze csukottszemmel!" kifejezések között, pedig 20 perces kiselőadást hallgattam végig Magától a Gonosztól, hogy hogyan is képzelem azt, hogy összekeverem ezt a két dolgot. de ezt lenyelem, nála ez mindennapos dolog, már egész hozzászoktam, mosolyogtam, mondtam, hogy legalább ma is tanultam valami újat, és mentem a dolgomra.
de az már igazán leszívott lelkileg és idegileg, amikor zárás előtt visszatért a témára mindenki előtt.
persze, akkor már nem tért rá a lényegre, csak hogy Judit nem igaz hogy nem érted, mert értened KELL, mert ez így van, és én hülye vagyok mindenki más meg szent és tökéletes. így jogos, ha a munkatársaim hülyének néznek, mert csak néhányan tudják, hogy mi volt az alap PROBLÉMA...

amúgy is furcsa a munkamorál. mert kívülre kommunikáljuk, hogy iszonyatosan lazák vagyunk, rugalmasak, ez egy tanulási folyamat, ez egy hatalmas család, liberálisak és elfogadóak, mindenki tegez mindenkit, mert egyenrangúak vagyunk.
viszont belülről egészen másképp néz ki a dolog, és mostmár biztos, hogy nem csak szerintem.

tehát:
vannak A) Régiek
a) akik nyitottak az újak felé, b) akik elzárkóznak az újaktól, esetleg utálják is őket már látatlanul
B) Újak
a) akik nyalnak mindenkinek, főleg felülre, b) akik próbálnak életben maradni, és korrektül dolgozni (ez lennék én)
C) Felsőbbrendűek
(ők a Régi kategóriába is lebonthatóak, egyébként. alfajai:)
a) előadók. köztük is van jófej, segítőkész, de összességében tudálékosak, és 10 évnyi fizikus pálya után fel vannak háborodva, ha te, az Új, nem tudod, mennyivel hat 250 Newton erő.
b) főnökök. irodában ülnek, záráskor értekezünk velük. a munkánkból nem sokat látnak (semmit), de mindenbe bele tudnak kötni. b/1) Tündérkeresztanyafőninéni, ő kedves, korrekt b/2) Gonoszfőninéni - ő gyanúim szerint születése óta folyamatosan menstruál.
c) a beosztást készítők. kedvesek, korrektek, igazságosak.

Értelemszerűen két csoporttal van gondom: A Régiek, akik elzárkóznak, valamint a Gonoszfőninéni.

persze, nagy család vagyunk, bármit nem tudsz, az a jó, ha kérdezel, másodjára már nem kell majd, de milyen okos vagy, hogy érdeklődsz.
közben pedig ha félig viccelve megkérdezel egy nem is akkora baromságot, akkor hisztizik, hogy HÁT MI AZ HOGY TE EZT NEM?!?!?!

... de az irodában üldögélő főninéni azt ugye egyáltalán nem látja, mekkora türelemmel bánok a szellemi fogyatékos kislánnyal, milyen érthetően magyarázom el a nagypapának a ködkamra működését, hogy mekkora odafigyeléssel végzem a munkám, és hogy milyen talpraesetten javítok meg napi 10 eszközt, mert a műhelyes srácokra fél napokat is várhatnánk akár.


DE, szerencsére már vannak olyan emberek, akik miatt mosolyogva indulok reggel dolgozni. Főninéninél meg be kell fogni a számat, még akkor is, ha egyszerűen idióta, és kész.
Félreértés ne essék, nem azért vagyok felháborodva, mert lecseszett h visszapofáztam. mert kivételesen semmi ilyet nem tettem, és ezért vagyok kiakadva...

Nincsenek megjegyzések: