szombat, június 18

csajok

azt hiszem, a hetek óta érő "ünnepeljünk, tökmindegy hogy mit" este nagyon jól sikerült.
melóba cipeltem 2 liter bort, 2 liter kólát, munka után vártam Vilcsire meg Mónira fél órát, aztán kimentünk a margit szigetre. jól beboroztunk, a fényképeket még nem mertem elkérni Vilcsitől, mert gyakorlatilag olyan fényképezős emlékeim vannak amikor épp fetrengünk, felállunk, elesünk, röhögő görcsöt kaptam negyed órára, és ebben a negyed órában Vilcs folyamatosan kattintgatott. :DDDD

eltévedtünk a holdudvarba is inni még egy sört hazaindulás előtt összefutottunk munkatársammal, aranyos volt, aztán hazataláltunk valamikor 3 és 4 között. Móni elment fél5kor, akkor lefeküdtem.

délután 3 lesz, és most döbbentem rá hogy ma van Qwas szülinapi bulija.
még nem döntöttem el, képes vagyok-e megmozdulni.

Nincsenek megjegyzések: