csütörtök, június 16

ez ilyen, ez nem beszél

a kapcsolatok mindig marha érdekesek tudnak lenni. meg izgalmasak. meg idegesítőek.

általában ezekből mindig kettő teljesül. eszembe jutott ma Manó, és rájöttem, hogy ez a kapcsolat évek óta idegesítő, évi 1-2 alkalommal pedig jó. ami azért valljuk be, kevés.
persze, mikor senkire sem számíthattam, és a szó legszorosabb értelmében nem tudtam járni, őt hívtam fel, és ott volt 10 percen belül. mondhatnám, hogy szerencsés vagyok, hogy van ilyen ismerősöm.
be kellene érnem ennyivel, de én nem ez a fajta vagyok, ha barátokról van szó.

így most írtam neki egy levelet, hogy jöjjön át sörözni valamikor. nem söröztünk együtt már legalább 4-5 éve, és akkor még elég picik voltunk mindketten. kíváncsi vagyok, mit reagál, de ismerem már 8 éve, és sejtéseim vannak...


egyébként, jelenleg 3 melóm van. mostmár ezt is elmondhatom magamról. Gratulálok Judit, nagyon ügyes vagy, veregetem is a vállamat nap-mint-nap, hogy ezazzz, megcsináltad!
csak élni nincs időm. de, lehet hogy már ez a hajó rég elment, végül is, éltem én már eleget o_O

és ha már ilyen szép zanzás poszt született Manó miatt, elmesélem, hogy ma lakberendeztem, gyékények, és madzag (deszépszó!) segítségével, a nappalit és a fürdőt, pofás szárítót hoztam össze, meg mostam, teregettem, rendetraktam, ruhákat rendeztem, ittam ingyen sört, Ritával találkoztam hogy elköltsön rengeteg pénzt, megnéztem a Csak szexre kellesz-t, és dolgozni is kéne még picikét, de fél 12 van, és holnap reggel meló :/ bröáf. de, szép szabadnap volt, és most kiszedem Cézé füléből a fülhallgatót, és rárántom az ágyra, aludni.

Nincsenek megjegyzések: