kedd, november 29

farmer és sör ...jha, meg szakdolgozat

na menjünk csak sorban.
múlt héten, vagyis keddtől keddig gyakorlatilag felváltva volt az élet sör, shrek, meg munka, suliba már csak pihenni mentem be pénteken. Vilcsivel voltunk akácban, hogy majd mi némi shrek mellett kitaláljuk a szakdolgozat témánkat, de persze ebből csak berugás lett (sőt, az Újpest egykori kapusa (Kövesfalvy) ült oda hozzánk szórakoztatni minket egészestés sztorikkal a kisfiáról. ja, meg egy volt gimnáziumi sulitársam, aki felettem járt 3 évvel, nem is értem, hogy emlékezhetett rám, és én meg hogy nem...)

szóval nem lett igazándiból témám még akkor.

hétvégén angol tanfolyamon voltam, szép másnaposan, hajnalban, aztán onnan mentem dolgozni, vasárnap pedig egésznap csopáztam. ja, meg hétfőn is, kicsit összefolynak :) szóval kedden már felüdülés volt hogy iskolába kell menni, a kedvenc órámra, a konzulensemmel.

na itt kezdődött a probléma, ugyanis tegnap (hétfő) este Vilcsinél aludtam, hogy végre kitaláljuk a témánkat, mivel péntekig kell leadni, és kedden van benn a konzulensünk akinek alá kell írnia... szóval elég sietős volt.
végül megnéztünk egy tinihorrort (Vedd a lelked) ami horrornak szar volt, viszont hihetetlenül vicces :P és az alapsztori nem is volt bugyuta, az egész filmet végigtippeltük, vajon ki lehet a gyilkos. ha nem félni akarsz, hanem csak röhögni a művéren (ami sok helyen csak digitális! :D) akkor egy estét megér.
szóval hajnal 1kor, mikor fürdeni mentünk, jutott eszembe, hogy még nincs témám.

vagyis a kezdetektől volt egy témám, amihez hozzájött még 4-5 teljesen más témájú ötlet, jól összezavart. természetesen hetek aggódása egy pillanat alatt megszűnt, mikor visszatértem az alapötlethez ma hajnal 1 után nemsokkal. öröm öröm boldogság, az általam választott téma:
Blogok és személyes imázs alakításának internetes eszközök és tartalom szerinti bemutatása

konzulensnéni szerint is fasza, megnyugodtam.

annyira megnyugodtam, hogy végre sikerült vennem egy farmert, ami már egy jó ideje rámfért volna. pár hete már annyira begyűrűzött nálam ez a farmer probléma, hogy úgy felidegesített hogy nézelődő maratont tartottam, hátha majd az erőszak kihoz a dologból valamit, és boldog leszek az új gatyámban.
természetesen csak időpazarlás volt, a nyugati környékén (mert épp arra volt dolgom) összesen 3 órát töltöttem el nézelődéssel, felpróbáltam 40 farmert legalább, egyetlen egy vállalható volt köztük, 12.000.-.... szóval felidegesítettem magam, és vettem egy nem is túl vékony farmer(és apróvirág) mintás leggingst. (leggingset, ledzsingszt, szabadon választható.)
ami persze szép és jó, de hiába mondom magamnak hogy; zsebe van, ez egy nadrág! azért mégis csak valami melegebb kellene télre.
na, ma végre találtam ideálisat, szépet, kényelmeset, pontjó-t (persze 30 centit kell felhajtani gyakorlatilag a szárából............) és még alkudtam is az árából, 5000.- helyett 4740 forint volt (5% kedvezmény, mert le volt szakadva az egyik övtartó izéje. azt hogy hívják?)

boldogság, farmer, holnap meló!

Nincsenek megjegyzések: