szombat, november 5

vannak még csodák

a csopás szóviccek miatt bocsi, túl sokat találkoztam (egy hét alatt kétszer) Korán Petivel, a világ legrosszabb humorú munkatársával, Korci túladagolást kaptam.

szerdán nem lettünk kirúgva. senki. bár vannak akiknek a foglalkoztatása még nem megoldott, de rám ez nem vonatkozik. 3 órás szeánszon vettünk részt a csopa előadótermében, majd beültünk a Shakesbeer-be sörözni nagyjából 20an, a főnökkel együtt, érdekes élmény volt, de szociálisan jót tett nekem, azt hiszem. volt, aki csúnyán nézett rám, de ilyen is kell. inkább legyenek olyanok akik kedvelnek és mellettük olyanok akik nem, mint hogy teljesen semleges legyek mindenkinek.

ezen kívül dolgoztam egész héten, Cézééknél aludtam, Vilcsivel boroztam csopázás után a csopa előtt, bementem az iskolaszövetkezetbe végre, meg a keringős ruhámat felpróbálni, szóval volt dolgom bőven, és megint csak szombaton értem a végére. holnap vasárnap, hazamegyek apuékhoz.
(hárha megjött a nyeremény sminkcuccom, meg a vásárolt gyűrűm!!!)

hétfőn dolgozom, Vilcsinél alszom és kedden együtt vetjük bele magunkat az iskolai teendők sokaságába. szóval, lesz egy órám. aztán azt hiszem megint Cézééknél leszek.

Nincsenek megjegyzések: