hétfő, november 14

rossz világot élünk

van fél szabadnapom, itthon, veresen.
rendet kéne rakni. de elsődlegesen amiatt jöttem haza, hogy összeszedjem az ékszereim a pénteki szalagavatóra.

nincs semmi időm úgy általánosságban, bár most rég voltam már dolgozni. furcsa is. már szerintem az elvonási tünetek közé tartozik, hogy Sámival azon vitatkozunk, melyikünk a hülyegyerekebb... 

de nehogy azt higgye valaki, hogy nem csinálok semmit. múlt héten voltunk Cézivel focimeccsen (istenivolt!) meg pókerezni, meg csocsózni, meg voltam shopping körúton Mónival (nem vettem semmit végül...) meg sajtótájékoztatón, meg koncerten, meg ittam sokat, sok emberrel. szóval ami van szabadidőm, az rögtön el is illan, de nem baj.

pénteken végre lemegy a szalagavató, felszabadul a péntek délutánom, estém, jee!

Nincsenek megjegyzések: