péntek, november 25

heti szeretem

már régóta játszom ilyet, hogy átgondolom, minek örültem a héten nagyon, és elhatároztam, hogy le is írom ezeket egyre gyakrabban, mert biztos jó lesz újraolvasni, mikor épp rámjön a "semmisejó". nem újkeletű az ötlet, sok blogger ír ilyesmit, így hát nem is úttörősködöm, nem ez a cél. tehát, teljesség igénye nélkül:

♥ jó random hazaugrani apuhoz aludni 
♥ szeretem, mikor a random kesztyűvásárlás random sörözésbe torkollik délben 
♥ annyira pihe-puha és meleg az új kétujjas kesztyűm, hogy csak na! 
♥ végre úgy számolok kesztyűben, mint Micimackó :) 1, 2. 
♥ az eheti médiagyakorlatomon a 2 perces beszédemet sikerült megtartanom 1.59re. ne higgyétek hogy könnyű feladat, próbálkozz csak kicsit is megközelíteni a 2 percet anélkül, hogy órát látnál. ja, és közben beszélj értelmesen :) 
♥ kínaikaja 
♥ a munkatársaim többségét nagyon kedvelem, és azt hiszem, ők is engem 
♥ szeretem, mikor nyitás után még van 1 óránk mire látogató jön, és addig futunk a futópadon vagy ökörködünk a kisboltban lévő játékokkal, így mindig jól indul a nap 
♥ imádok a csopában reggelente teázni 

Nincsenek megjegyzések: