szerda, május 22

egyetemisták

nagyszerű dolog, hogy az egyik legjobb barátnőmmel (Muci) a főiskola után egyszerre lettünk egyetemisták is.

ő nappalira jár, ezért a hétvégéket végigtanulja a hétköznapokat meg végigvizsgázza.
én levelezőre járok, ezért a hétköznapokat végigtanulom, péntek-szombat vizsgázok.

igazán vége lehetne ennek a vizsgaidőszaknak, ami még alig kezdődött el........ azt hiszem, a héten. viszont én már hetek óta folyamatosan vizsgázgatok szorgalmasan mindenből...

le kell kopogni, nehogy becsússzon uv, de úgy néz ki, hogy most szombaton 2 vizsga, aztán 7-én egy uv, 8-án szóbeli, és 29-én még egy vizsga. szóval ha minden jól megy (ÉS KOMOLYAN - bár esélytelenek nyugalmával - ajánlom, hogy jól menjen!) szóval akkor már csak 5 vizsgám van hátra.
de ez szép komótosan kitart júliusig. hurrá. csak sikerüljön!

(egyébként akkora a stressz rajtam, hogy napközben már nem merek kávézni mert félek hogy szétremegem magam)

Nincsenek megjegyzések: