szombat, május 4

éljen május elseje! éljen a tavasz!

egész sok történés volt az elmúlt hetekben :)

voltunk kirándulni meg geo-cachingelni Cézével meg a baráti társasággal, Dobogókő, Rám-szakadék, Dömös túra volt, egésznapos, vizescipős, sokat röhögős és nagyon fárasztó :)
de semmi sem állíthatott meg minket, hogy még este elmenjünk a Kaukázus reunion koncertre a Parkba :) 

Dömösről nagyon nehezen keveredtünk vissza Pestre, így elszállt az idő amit készülődésre szántam, végül csak Cézéhez mentünk át Hóddal átöltözni meg lemosni magunkról a sarat, és már indultunk is :) A Parkot nagyon szeretem, mert hatalmas, így a nagy tömeg sem olyan nagy :) Kaukázuson kifejezetten kevesen voltak, legalábbis a legutolsó Punnany massif koncerten sokkal nagyobb volt a tömeg. A koncert nagyon jó volt, de eléggé fáradtak voltunk az egész napos sörözéstől, túrázástól. Persze azért még a Parkban is ittunk tovább, sört meg egy olyan pálinkát ami miatt én most hosszú hosszú ideig nem fogok pálinkát inni, mert annyira borzasztó volt, hogy még elhagyni sem akarta a testemet, pedig jobb lett volna. Koncert után csatlakozott hozzánk a Svájci is, de a srácok már elég fáradtak voltak éjjel, én meg átestem a holtponton és egy órán át könyörögtem nekik hogy táncoljunk kicsit, de csak a Hódot tudtam rávenni 5 percre mielőtt elindult haza. Nem baj, tavaszindítónak tökéletes volt!

Május elsejét is kihasználtuk alaposan :) előtte kedd este Mucival meg Szöszivel ittunk a Deákon, végre volt elég meleg hozzá :))))) gyakorlatilag egész este csak és kizárólag csajos témák voltak, néha rámfér a picsogás meg a szexuális élet kibeszélése nőkkel :D aztán éjjel találkoztunk Cézével az Oktogonon, hazajöttünk és még felzabáltuk a fél McDonald'sot :D Elsején pedig kimentünk délután a Tabánba, amit borzasztóan megszerettem :) Kijött a Svájci is Bocival (egy tündérbündi kutya), akit onnantól sajátomnak tekintettem, és kiélveztem hogy évek óta nem sétáltattam kutyát :) Most kiélhettem, mert este 7ig a Tabánban voltunk nagyjából, aztán átmentünk Svájcihoz, meg jött Benbe meg a Hód is, ahol söröztünk tovább meg ettünk raclette-et (olvasztott sajt ráfolyatva bármire - nekünk főttkrumplira), szóval teleettük magunkat, közben BL meccs volt, meg sok sör, jó volt :) 

Tegnap este is nagyon nagy kedvem volt menni valahova, de mire hazaértem munkából, ez csillapodott, pedig Létrás hívott koktélozni az A38-ra. Végül ők nagyon fáztak a hajón és hazajöttek IstvánDanival (hm, most ez tűnik a legpasszosabb becenévnek, bár a hangja egy színészre emlékeztet...) szóval IstvánDanival meg Hernnel hazajöttek, hoztak sört, és hajnalig sörözgettünk, beszélgettünk meg végignéztük az internetet. Közben átjött Phillip is, ami csak azért vicces, mert mi mindig bemutatkozunk egymásnak, de a többiek állítják hogy rengetegszer találkoztunk már... az a baj, hogy tegnap már elég sok sört megittunk mire ideért, így valószínűleg legközelebb sem fogom megismerni... :D

Ma meg ha Cézének abbamarad a fejfájása akkor koncertek a Kobuci kertben biciklivel, aztán este Shakesbeer a csopásokkal, fúúú nem voltam már kb november óta... holnap meg lehet hogy Rudival kibiciklizünk az IKEÁba kajálni :)

Mindeközben tanulás helyett (nagyon sok) Puskint olvasok, és még mindig nincs lakat a biciklihez :D 

Nincsenek megjegyzések: