kedd, május 14

jöhet a finnugrászkodás!

A mai napi project az volt, hogy befejezzem a klasszmagyar beadandómat, hogy utána boldogan lógathassam a lábam  végre elkezdhessek tanulni a pénteki finnugor vizsgámra.

mindeközben Musnak sikerült kétszer összevesznie velem facebook-on, két külön témakört érintve, összesen körülbelül 3 órán keresztül. és nem igazán vagyok mostanában empatikus, szóval jelenleg nem igazán fordítottam túl nagy energiát a veszekedésbe, főleg hogy csak magamat tudtam volna ismételni, és ez így kaki.

a körmöm tövig rágom, hogy el fogja-e fogadni a tanár úr a klasszmagyar beadandóm, de Danci megnyugtatott, hogy biztos nem lehet túl figyelmes, ugyanis én úgy küldtem neki e-mailt, hogy a végére aláírtam (kétszer, mert egyszer automatikusan is beteszi) a nevemet, majd 10 perccel később érkezett a válasz: Tisztelt Julianna, (...) na hurrá, remélem tényleg ennyire felületes lesz.

és a következő napok legjobb mókája a következő ábra pontos bemagolása lesz:


évszámokkal, és népességszámmal együtt. mert ezekből pontosan olyan jó voltam mindig is, mint az ágrajzokból.

egyébként nagyon nagy társasági élet hiányom van, ezért is kapkodok a beadandóval meg a tanulnivalóval (a beadandó is csak péntekre kellett volna.) így is bűntudatom van, mert péntekre filmezés a terv, vasárnapra meg Mussal szervezek talit ha megenyhül addigra - és mindeközben jövőhét szombaton megint lesz két vizsgám. aztán 2 napos munkahelyi tréning vidéken, és rögtön másnap régimagyar szóbeli Vadaival..... mondjuk első félévben ötöst kaptam, de hát az életem egyik legnagyobb mázlija volt. meg ő is egy tündérpofa mackó, de erre nem szabad alapozni. egyébként, a kommunikátor szakmám mellé elengedhetetlen egy két napos kommunikációs tréning, amúgy.

Nincsenek megjegyzések: