vasárnap, május 12

Szeged meg ilyenek

Először is ezúton is puszilom Timikét, aki évekig olvasta az előző blogom, majd mikor kb 2 éve átköltöztem a jáccótérre, akkor ezt is nekiállt olvasni. Timike MOST jött rá, hogy a blogger Judit, aki gyakran jár Szegedre és Timikénél szokott aludni, az bizony baszki én vagyok, Timike meg, háh' nem találjátok ki, Ő. :D
ALEH csak 2 hónapig nem tudta, hogy ő ALEH, Timi ezt már jó ideje csinálja :D

Kezdjük a sztorit leginkább ott, hogy csütörtökön 15:00kor végeztem a munkában, örültem is, hogy lesz időm kicsit takarítani meg ilyesmik. 15:15kor Muci felhívott, hogy üljünk már ki a Deákra iszogatni :D
Így történt, hogy túl sokáig dajdajoztunk, és Létrás - akit azért hívtam, hogy hazavigyen - is olyan állapotban volt, hogy mikor hazaértünk kiderült, hogy én vittem őt. igyazából csak szolid italozgatás volt, de hát nem voltunk teljesen normálisak :D

Pénteken hajnalban keltem. és borzasztóan fájt mindenem, meg a kelés ténye önmagában is. fél órát csak bámultam kifele a fejemből, aztán 'bepakoltam' Szegedre, hát ez enyhe túlzás... elindultam 6:30 körül, felhívtam a Hódot hogy nagyon szarul vagyok, és rohanok a vonathoz, vegyen már légyszi nekem egy üveg kólát az útra. Na, Hód akkor kelt fel, szóval a vonatra semmi esély nem volt. visszafordultam és bámultam a kanapén kifele még egy fél órát, jha meg vettem kólát, hurrá! Gyakoroltam némi öniróniát, és partyarc feliratút találtam. A kövi vonatot elértük, Hód hasonlóan fantasztikus állapotban volt mint én, még aludni se tudtunk a vonaton, csak fetrengtünk. Ketten voltunk egy kupéban, és gyakorlatilag ahogy lehet, kihasználtuk a hely adta lehetőségeit, de aludni csak az utolsó negyed órában sikerült. Mondanom se kell, csak sokkal rosszabb lett utána minden.
Aztán beültem az egyetemre AzÜvöltős klasszmagyar órájára, és HIHETETLEN, DE ESTIG ÜVÖLTÖTT. 8 ember volt a teremben, ami kb 12m2, de ÜVÖLTÖTT: szétsszakadt a fejem.... bár a 3. óra után már úgy néz ki sikerült megszokni, mert némileg elszundítottam... aztán minden energiámmal próbáltam ébren tartani magam.
Utána helyesírás vizsga, remélem jó lesz.

Utána Beussal meg Hóddal találkoztunk, vagyis átmentem hozzájuk a koliba, mondván, hogy tanulni fogunk, de látták rajtam, hogy Hóddal ellenben én még nem aludtam, végül csak kávéztunk, és mikor elindultak a könyvtárba, én akkor elindultam Timcsihez. Ideérvén ittunk még két sört, csak hogy jó legyen, aztán tanultam még némi Jelentéstant, és elég korán elaludtam - érthető mód.

Szombaton korán keltem mert 8-tól volt a vizsgám, meg most nagyon jó ötletnek tűnt gyalog menni az egyetemre ami fél óra. A vizsgám után Szófajtan szeminárium volt, ami nagyon tetszett, de lesz vele gondom még bőven. Viszont szerencsére du. 2kor végeztünk vele, így 3kor ledőltem egy picit aludni...
este 7kor meg felkeltünk Timcsivel mert ő is aludt. Elmentünk a Verandába ami Újszegeden van így szerencsére átmehettünk a Tisza felett :)) Amint odaértünk, annyira elkezdett zuhogni, hogy több centi vastag jég volt a teraszon lévő asztalokon, székeken. Ittunk kancsós fröccsöt, majd megismerkedtünk GGvel aki a pultosgyerek és látszólag nagyon unatkozott, Timcsinek viszont egész szimpatikusnak bizonyult ;)
Így éjfél körül segítettünk neki bezárni a helyet (elküldeni a német turistákat) aztán a szó legszorosabb értelmében is segítettünk zárni, mert mosogattunk, lemostuk a pultokat, ilyenek. Így sikerült hajnali fél5kor elindulni haza egy kocsmából, ami éjfélkor zár. De kaptunk tejfölös kenyeret, meg ingyen piát, aminek a mennyiségét már nem tudom behatárolni, de volt fröccs meg pezsgő az rémlik.
Hazafele GG biciklijét kitoltam a kapun, ami bevonzotta a szokásos biciklivel elvágódásos jelenetemet, épp csak meg nem tapsoltak, annyira mérnökien (és sose fog kiderülni, hogy csinálom...) szóval hihetetlen módon  elvágódtam a biciklivel, GG úriember módjára rögtön átnézte a biciklit hogy nem lett-e baja, és meg némán vettem tudomásul, hogy ha iszom, és bicikli van a közelben, akkor még mindig evidens mód töröm szét magam. A lábaim úgy néznek ki mintha elütött volna egy autó :(
Szóval reggel 5 után valamikor el is aludtunk.

11kor keltem, és a nadrágom (homok színű - volt egykor) úgy néz ki, mintha gépészmérnök lennék és hobbiból szombatonként apám kocsija alatt feküdnék benne :(

Nincsenek megjegyzések: