hétfő, május 6

menet-rend

-május 10 péntek - Helyesírás zh, gyakorlatilag anyag nélkül. a szemináriumon csak különböző feladatokat gyakorolgattunk... kötelező irodalomnak pedig csak a MTA Helyesírási szabályzatát találtam :D
-május 11 szombat - Jelentéstan zh. már a fülemen jön ki az a szó, hogy szemiotika. a jegyzet 30. oldalánál döbbentem rá hogy én ezen az órán benn voltam. nem szeretem, ha valami pofonegyszerű köré fogalmazunk 50 oldalt, ami ugyanarról szól csak töltelék- és idegenszavakkal.

eddig még egész jó, mert szerencsére nagyon kevés munka van a CC-ben, viszont a kirúgott munkatársaim fele május 10-ig dolgozik, és akkor majd aztán nem lesz olyan, hogy munkaidőben elolvassak egy 50 oldalas jegyzetet... :S (egyébként összetehetem a két kezem már így is, hogy ma például ezt megtehettem a munkahelyemen. ha nem tehetném meg, akkor csak úgy tudnék tanulni, hogy este hazaérek a melóból és nekiállok hajnalig, és akkor másnap fáradt vagyok a munkában, ami után éjjel megint tanulhatnék...)

aztán:

-május 17 péntek - a magyar nyelv finnugor rokonsága zh. a Finnugrász jó arc, ezért Pesten lesz a zh, viszont el kell majd kérnem magam korábban a CC-ből hogy odaérjek 5-re a Hősök terére. az anyag amit leadott nagyon érdekes volt, de ő is rájött, hogy ez a tárgy nem az, ami mély (és sok idegenszóval kiegészített) elméleti magolással felfogható, de én még nem tudom, örüljek-e ennek. Finnugrász azt mondta, majd olyanokat fog kérdezni, hogy hányan beszélik a világon még az udmurt nyelvet (ezt véletlen pont tudom) és ehhez hasonló fantasztikus adatokat. ezt még magolni sem érdemes...

-május 18 szombat - klasszikus magyar irodalom szeminárium beadandó. ez kicsit para, mert egy szabadon választott 18-19. sz-i klasszmagyar műről kell írni wikipedia szócikket. ennek is sok köze van a leadott anyaghoz egyébként, és idegesít, hogy nem tudok normális fogadtatástörténetet találni egyetlen műhöz sem. apropó, még nincs meg a szabadon választott művem se, így tippeket az ismert csatornákon szívesen várok :D

és mindeközben május 17-én filmvetítés a Lovag u-i multiplexben (egy ex-csopás hívja így a lakását ahova összejárunk művészfilmet nézni meg iszogatni), illetve ugyanaznap Punnany massif a Parkban. 
még nem tudom mi lesz ezzel a péntekkel, mert kissé eseménydús, minden esetre, az biztos hogy meg fogom magam jutalmazni valami bónuszprogrammal a két héten át tartó szórakozás- és embermegvonás után :)

és még csak ezután kezdődik majd a vizsgaidőszak :D 

Nincsenek megjegyzések: