szombat, április 16

aktív kikapcsolódás

ki volt az az idióta, aki először titulálta jó dolognak ezt a kifejezést, majd véste bele a köztudatba is, nagybetűvel, 4HB-s cerkával, hogy aktívan pihenni 1) lehet, 2) érdemes???
küldenék neki egy kis ciánt.

a probléma nem is a kifejezéssel van, lehet én értelmezem rosszul.

alapból heti 3 nap sulim van, heti 1-2x bemegyek az irodába segíteni, havonta 3 napot dolgozom nagyjából, Cézével is együtt töltünk aktívan fél napot per hét. ez nagyon kevésnek tűnik így leírva, de miközben élem az életem egyre csak úgy tűnik, hogy meghalni sincs időm. Szandival havonta 1x tudunk találkozni pár órára, és mindig nekem kell lemondani ha egyáltalán tudunk időpontot egyeztetni. Sztit nem láttam december óta. Meg azért néha örülnék, ha magammal is tudnék foglalkozni picit. 

kikapcsolódás kellene, de egyik sem jó.
passzív, magam elé bámulós, tévét nézős, gondolkodós kikapcsolódásra van lehetőségem hetente egyszer, de attól szomorú leszek, zaklatott, depresszív és antiszociális (akkor is, ha ez a kikapcsolódás csak negyed órás..)
aktív kikapcsolódásból van bőven. gyakorlatilag mindent ide sorolok, ami nem iskola, hogy azért meglegyen a látszat. de így az elmúlt pár hónap azt mutatja, hogy az egyik aktív elfoglaltságból rohanok a másikba, majd tovább. és így éjjel-nappal fáradt vagyok és lehajszolt. a hajamat nem vasaltam ki hetek óta, csoda hogy még (néha) fésülködöm :D

szóval szeretném, ha egy nap 48 órás lenne, amiből tízet alvással tölthetnék, tízet Cézével, a többit meg aktív kikapcsolódással

megyek, lefekszem, mert hajnal 2 lesz mindjárt, és 9 óra múlva ideérnek Veráék társasjátékozni.
(és mielőtt bárki azt hinné, ez nagyon pihentető dolog: múlt héten délelőtt 11től este 11ig játszottunk, egy ebédszünetet kivéve folyamatosan, földön ülve, görnyedezve. és ráadásul agyjáték...)

Nincsenek megjegyzések: