csütörtök, április 21

egy sör nem sör

aktívak voltunk ma. meg csinosak, mert tavasz van még mindig <3. :)))))
Cézével túráztunk egyet, ami már nagyon ránkfért, persze kozmopolita lévén, csak a városban mászkáltunk. elmentünk az apeh-ba intézkedni, aztán kesze-kuszán jöttünk hazafele, de még bementünk a Lehel csarnokba, vettünk paprikáskrumplinakvalót :)))))
aztán már délre itthon voltunk, Cézé elaludt, én pókereztem, punnyadtam, és mire le akartam volna feküdni aludni picit, rájöttem (Cézi ráébresztett..) hogy mindjárt indulnom kell.
így kapkodtam, rohantam, negyed óra késéssel indultam majd a metrótól hazasétáltam mert itthon hagytam a cigim... így csúnán késtem...
a szokásos, heti Deák téri sörözést ejtettük meg most Mónival és Vilcsivel (szaktársak<3) és nem meglepő módon nagyon jó volt, de Móni világvégi lakhelye miatt nem maradtunk sokáig, fél 11re már biztos itthon voltam.
közben volt itt Máté, meg Cézé 3 régijóbarátja, akik németben laknak. mókás volt, hogy mindenki úgy köszönt nekem, hogy tudod, mi már találkoztunk. persze, hogy tudom, emlékszem én mindenkire, csak ők nem feltételezhetik, ami érthető, mert a Pető Gabit először és utoljára akkor láttam, amikor Cézével pár napja voltunk még csak együtt (cirka 16 hónappal ezelőtt :P) szóval, mókás volt, de persze én képben voltam :)
még velük ittunk egy sört, meg némi jägert aztán hazamentek mert ők is világvégiek, én meg most lefekszem jól aludni.

rám fér. és holnap reggel fél9kor találkozom Szandival a Deákon hogy kölcsönadjam neki a diákim. (persze ez nem igaz, mert ilyet nem csinálunk!. ........... :D)

Nincsenek megjegyzések: